Site icon מקומון רמת גן

ברית מילה

קרדיט: brit-mila.net

ברית מילה נחשבת לאירוע חשוב ומשמעותי בחיי כל יהודי. ההליך הנ"ל מורכב וכולל חיתוך ערלה. משום כך יש לעשותו על פי ההלכה היהודית ובצורה בטוחה ותקינה. מוהל מומחה ומוסמך יבצע אותו על הצד הטוב ביותר. ארגון ברית יוסף יצחק עוסק בתחום, מציע מוהלים מוכשרים וניתן לקבל אצלו מידע רב.

ברית מילה – פרוצדורה מורכבת

ברית מילה נחשבת לפרוצדורה מורכבת והמשימה המוטלת על כתפי המבצע חייבת להיעשות באחריות ובטיחות. חיתוך העורלה אמור להיעשות בהתאם לנהלים רפואיים. יש צורך לעשות שימוש בכלים תקניים איכותיים וסטריליים ובין היתר סכין חדה, מפריד, מגן, מספריים ואחרים נחוצים. לצד כל אלו יהיה צורך בחומרי אלחוש, חבישה, חיטוי ואחרים. כל האביזרים האלו חייבים אישור של משרד הבריאות. המוהל עצמו יגיע עם חלוק מתאים ולפני הביצוע ירחץ ידיים, ינקה ציפורניים וישמור על היגיינה אישית גבוהה. בכל ברית מילה יש מספר שלבים הכוללים הכנות, האקט עצמו והטיפול בתינוק לאחריו. בנוסף יהיה צורך בהדרכת ההורים לטיפול בו ובמעקב של המוהל אחר ההחלמה. נושא חשוב אחר הוא שיחות עם ההורים שמטרתן הרגעת חשש ונטיעת אמון ביכולות הטכניות המעולות של המוהל.

בדיקה מוקדמת וטקס

טקס הברית מתקיים שמונה ימים לאחר הלידה אלא אם קיימת בעיה רפואית. במקרים כאלו יידחה הטקס למינימום ימים אפשרי ועד למועד בו ניתן יהיה לבצע. במקרים גבוליים המוהל אף יבחן את המסמכים הרפואיים כדי לוודא זאת סופית. התהליך הינו משמח ונכללים בו גם שירים, ברכות, לגימת יין, הכרזת שם ועוד. הפרוצדורה עצמה תתבצע בעת שהתינוק שוכב על משטח יציב ושתי רגליו מוחזקות בצורה איתנה על ידי הסנדק. זאת למניעת כל תזוזה העלולה להפריע לביצוע מושלם.

ארגון בעל מוניטין

ארגון ברית יוסף יצחק מתמחה בתחום, מציע מוהלים מוכשרים ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו המקיפים כוללים, ייעוץ, תמיכה נפשית, אחריות רבה, מילה למבוגרים, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת ברשותם לטובת אחרים.

Exit mobile version