Site icon מקומון רמת גן

בכירים נוספים הודיעו על תמיכה באילני לראשות עיריית רמת-גן

שני בכירים לשעבר במערכת הביטחון הודיעו השבוע על הצטרפותם לתנועת רמת-גן שלנו ועל תמיכתם בליעד אילני, המועמד מטעם התנועה לראשות העירייה.

השניים הם תא"ל (מיל') אריה רמות-שיפמן ואל"מ (במיל') עמית לבני.

תא"ל (מיל') רמות-שיפמן, יליד רמת-גן ותושב שכונת קרית קריניצי, שימש בין היתר כמנכ"ל המשרד לביטחון פנים, מנכ"ל החברה הממשלתית 'נתיבי הגז הטבעי לישראל' וסגן ראש 'נתיב' במשרד ראש הממשלה.

רמות-שיפמן שהשתחרר מצה"ל בדרגת תת אלוף, מילא במהלך הקריירה הצבאית הארוכה והמפוארת שלו שורה של תפקידי פיקוד ומטה, ביניהם:

סגן מתאם פעולות הממשלה בשטחים, ראש המנהל האזרחי ברצועת עזה, מח"ט 97, מח"ט 204 ומפקד סיירת שקד.

ליעד אילני. צילום: יחצ

עם הצטרפותו לתנועת רמת-גן שלנו, אומר שיפמן: "מהיכרותי עם ליעד אילני אני רואה אותו כמי שמתאים לעמוד בראש העירייה, להוביל אותה להתחדשות הנדרשת ולביעור השחיתות מהחיים הציבוריים. לעירייה אתגרים רבים בהכנת העיר כולה לתרחישי חירום כמו חלילה מלחמה ורעידות אדמה ולכן יש לפעול להקמת גוף מתנדב שיסייע בתחומים אלו. כמו כן, כתושב ותיק בשכונת קרית קריניצי, ברור לי כמו לכל תושבי מזרח רמת-גן כי מתחייבת חשיבה חדשה כדי לפתור את בעיות התשתית והתחבורה הקשות שעלולות להחמיר עם כוונת הממשלה לבנות עשרות אלפי יחידות דיור נוספות. חברתי לתנועת רמת-גן שלנו כי יש לאילני את הפתיחות ולי יש את הניסיון הנדרש כדי להתמודד בהצלחה עם אתגרים אלו. אנו נפעל במשותף להשגת היעדים שתנועת רמת-גן שלנו מציגה לציבור במסגרת תכנית אילני".

אל"מ (מיל') לבני, המתגורר בשיכון הוותיקים ברמת-גן, משמש כיום כיועץ אסטרטגי לממשלות, חברות עסקיות וקמפיינים פוליטיים ברחבי העולם.

בעברו מילא תפקידים בכירים בעולם הפרסום וביניהם: מנכ"ל קבוצת הפרסום ותקשורת שיווקית גיתם/BBDO  וראש אגף השיווק של חברת 'אל על'.

לבני שהשתחרר מצה"ל בדרגת אלוף משנה, מילא במהלך הקריירה הצבאית הארוכה והמפוארת שלו שורה של תפקידי פיקוד ומטה שונים בחיל הים, בכלל זה מפקד סטי"ל, ובהמשך ייסד את המחלקה האסטרטגית בחטיבת דובר צה"ל ועמד בראשה.

עם הצטרפותו לתנועת רמת-גן שלנו, אומר לבני: "אני מאמין שליעד אילני, יחד עם הרבה אנשים איכותיים שאכפת להם, יכול להצעיד את העיר רמת גן למקום אליו היא ראויה. לייצר שלטון עירוני נקי משחיתות ולהחדיר רוח של התחדשות בעיר שדורכת במקום כבר יותר מידי שנים "

רמות שיפמן ולבני מצטרפים לשורה ארוכה ומרשימה של בכירים נוספים שחברו לתנועת רמת-גן שלנו בראשות אילני, ביניהם:

רונית תירוש לשעבר ח"כ ומנכ"לית משרד החינוך, צורי ריינשטיין לשעבר בכיר במשרד ראש הממשלה וסגן הקונסול בניו יורק, מירה שנן לשעבר מ"מ מנהל אגף החינוך בעיריית רמת-גן ותיכון 'בליך', ד"ר יואב לוריה ראש יחידת הכבד בבי"ח 'שערי צדק' ונינו של מייסד ואבי העיר רמת-גן אברהם קריניצי, ציפי חזקי לשעבר חברת הנהלת ומועצת העיר רמת-גן, עופרה ויינגרטן השחקנית והבימאית המוערכת, רו"ח לי-אור אשכנזי סמנכ"לית הכספים של קבוצת 'רנואר', עמנואל (מנו) אדיב לשעבר בכיר במשרד התחבורה, עו"ד חן גינון כהן, ד"ר יפעת אלקלעי מנהלת המעבדה לאימונולגיה קלינית בבית החולים 'איכילוב', מנחם (מנדול) זליחובסקי לשעבר סמנכ"ל רשות שדות התעופה ויועצו של ראש הממשלה רבין ועוד.

 

לכתבות נוספות במקומונט רמת גן:

יום השואה מביא איתו פרויקט מיוחד לתיעוד סיפורי חיי ניצולים

יום העצמאות בפתח: טיפים ועצות למנגל מושלם

Exit mobile version