Site icon מקומון רמת גן

בית ספר 'נטעים' ברמת-גן נסגר וכלל התלמידים וסגל ביה"ס יכנסו לבידוד

בעקבות האישור שניתן כי אחת מהמורות בבית הספר נטעים יצאה חיובית בבדיקה שערכה להימצאות נגיף הקורונה, הוחלט כי בית ספר 'נטעים' ברמת-גן ייסגר וכלל התלמידים וסגל ביה"ס יכנסו לבידוד, עד לסיום התחקיר המלא של משרד הבריאות וקבלת החלטה של רה"ע בנושא.

בהודעה לתקשורת שפירסמו בעיריית רמת גן ביקשו להדגיש כי אצל המורה עד לרגע זה לא התגלו תסמינים לקורונה בפועל וממצאי התחקיר עולה כי ההדבקה נוצרה מקרבה לבת משפחה שנדבקה את הנגיף.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן מסר: "נאחל לה ולמשפחתה בריאות ובטח שלא יתחוור לנו שהדביקה בעצמה ילדים או מורים בימים בהם הגיעה לעבודה. אנו ממתינים לתוצאות חקירת משרד הבריאות על מנת ללמוד מהמקרה ולקבלת החלטות להתנהלותנו להמשך״

מנהל אגף ביטחון ואכיפה וממונה העירוני לנושא הקורונה, שמעון שומרוני: ״מאחר ולמורה לא היו כל תסמיני קורונה ורק בגין התסמינים שנתגלו אצל אחותה בעקבותיהם עשתה אחותה בדיקה גם המורה נגשה להיבדק . שתי האחיות נתגלו כמאומתות אתמול."

צילום: דוברות כללית

"עם קבלת תוצאת הבדיקה נמסרה הודעה לגורמי החינוך בעיר נפתח תחקיר עירוני מיידי ובמקביל הופנו החומרים לחקירת משרד הבריאות. יש לציין כי עד לרגע זה אין למורה כל תסמיני קורונה", הוסיף שומרוני.

Exit mobile version