Site icon מקומון רמת גן

בין ספרד לפורטוגל: משחק חשוב לקבוצת הכדורסל של מכבי רמת גן

קבוצת הגברים בכדורסל של מכבי רמת גן, תארח מחר (שלישי 19:00) באולמה הביתי – זיסמן ברמת גן, את א.ס. רמת השרון במסגרת המחזור ה-9 בליגה הלאומית ווינר.

רמת גן, עם סגל קצר בגלל פציעות של מספר שחקנים, מגיעה למשחק אחרי הפסד חוץ 87:69 ביום ששי האחרון במשחק חוץ מול מכבי חיפה ורמת השרון מגיעה אחרי הפסד ביתי 92:74 למכבי ראשון לציון.

בן אלטיט. צילום: באדיבות מכבי רמת גן

רמת גן במאזן של 4 ניצחונות ו-4 הפסדים בעוד רמת השרון במאזן של 2 ניצחונות ו-6 הפסדים אך שינוי בהרכב אחרי החלפת זר ותוספת כוח בעמדת הרכז. ברמת גן משחק קווין קייפרס ששיחק אשתקד ברמת השרון ועומד על ממוצע נקודות של 19.9 למשחק ו-8.4 כדורים חוזרים בממוצע למשחק, בעוד השחקן המוביל ברמת השרון בנקודות הוא טיילור ויידמן עם 17 נקודות בממוצע למשחק ו-10.4 כדורים חוזרים.

בן אלטיט קפטן מכבי רמת גן אמר לקראת המשחק: "כל אחד מחברי לקבוצה נדרש לתת הרבה יותר מאמץ ממה שהוא נותן בדר"כ. כולם צריכים לסייע במקומות שלא תמיד רגילים אליהם ולתת הרבה יותר במאמץ הקבוצתי. יש לנו עליות וירידות ועלינו להיות הרבה יותר חזקים כדי לשמור על יציבות. יש לנו קהל נפלא וחשוב לנו שיתן לנו דחיפה גדולה. לקהל דוחף משמעות רבה בהגברת המוטביציה".

Exit mobile version