Site icon מקומון רמת גן

ביטוח סיכוני סחר חוץ – כל מה שרציתם לדעת

פוליסת ביטוח סיכוני האשראי קיימת עבור חברות שרוצות להגן על כל עסקת אשראי שהיא מבצעת בחו"ל מול אי תשלום חוב וגם להצליח להגדיל את הפעילות העסקית שלה עם כל לקוח חדש. פוליסה זו מבטחת עסקאות של אשראי במסגרת שנה שלמה. למטרת ביטוח אשראי וביטוח סיכוני יפנו לרוב יצואנים וגם ספקים מקומיים.

כל עסק שמבוטח בביטוח אשראי ייהנה מעידוד יצוא, מיעילות מרבית שתסייע בצמיחה מתמדת שמבטיחה סיכון עסקי נמוך. ביטוח סיכוני סחר חוץ כולל ומקיף יבטיח פיצוי כספי על חובות שטרם פורעו וכך יאפשרו לכל מבוטח ערבות ודרך טובה לממן את הפעילות שלהם ועל ידי זה לא להגיע להפסדים ולהמשיך להיות עמידים במבחינה כלכלית.

סיכוני סחר חוץ

במתן ביטוח סיכוני סחר חוץ תעניק חברת הביטוח הגנה כמעט הרמטית מפני כל סיכון מסחרי או פוליטי. עסק שמבוטח בביטוח אשראי של חברת ביטוח ייהנה מיתרונות רבים ובעיקרו שכל בנק וחברת מימון תאפשר לו להרחיב את המסגרת האשראי בלי בעיה בעוד הוא מחזיק בפוליסת ביטוח אשראי. להלן כל מה שתספק לעסק שלכם פוליסה זו:

סחורה מבוטחת

אם כן לא רק את האשראי אתם מבטחים אלא גם את הסחורות שלכם. חשוב לזכור שלאורך כל הדרך בעת הובלה או שילוח סחורה, יש סיכונים שיכולים להיגרם לסחורה והיא יכול להינזק, ספינה שחלילה טובעת או חבלה בזמן פריקה של סחורה, מצב שהסחורה לא להגיע ליעדה או נגנבה וכו'. המענה לכל אלה הוא פוליסה של ביטוח סחורה שבאמצעותה מוענק למבוטח פיצוי או שיפוי במידה והסיכון התרחש וכל סחורתו ניזוקה או נפגמה בכל דרך.

למידע נוסף בנושא ביטוח אשראי, בקרו באתר: http://www.coface.co.il/he

Exit mobile version