Site icon מקומון רמת גן

ביטוח נסיעות לחו"ל לספורט אקסטרים

אחד מהדברים שאתם הכי אוהבים לעשות זה ספורט אקסטרים? החלטתם שאתם רוצים לנסוע לחו"ל לחופשה שכוללת פעילות כזאת ואתם רוצים לעשות זאת בצורה הכי בטיחותית שאפשר? אתם כמובן צודקים. 

לכן יש טעם לקחת בחשבון לא רק את המקום שאליו אתם נוסעים, אלא גם את הביטוח שתעשו. במילים אחרות: בלי ביטוח נסיעות לחו"ל לספורט אקסטרים לא יוצאים מהארץ. אומנם איש לא רוצה להגיע למצב שבו הוא צריך להתקשר אל חברת הביטוח ולהפעיל את ביטוח הנסיעות, אך המצב האחר עלול להיות חמור יותר. כלומר: לנסוע לחו"ל לספורט אקסטרים, להיפצע ולהיות בלי ביטוח זה עלול להיות נורא. יש מדינות שבהן לא תקבלו עזרה ראשונה ללא ביטוח ויש מקומות שבהם פשוט תשלמו הון עתק. 

לכן, למרות שלא נעים לדמיין את כל המקרים האלה, הם בפירוש עלולים לקרות וחשוב מאוד לעשות ביטוח שלפחות יגן עליכם במצב כזה. 

החשיבות של בחירת חברת ביטוח מובילה 

בין אם אתם צריכים לעשות היום ביטוח נסיעות לחו"ל לספורט אקסטרים ובין אם אתם חושבים על כל ביטוח נסיעות אחר, ברור שיש אפשרויות שונות שעומדות בפניכם. יש אפשרות לבחור לא רק בין סוגים שונים של ביטוחים, אלא גם בין לא מעט חברות ביטוח שמציעות פוליסות כאלה ואחרות.

חשוב שתבינו: למרות ההבטחות, לא כל חברת ביטוח באמת תעשה הכול כדי לעזור לכם. לכן יש טעם לבדוק ולהבטיח שאתם בוחרים חברת ביטוח שבאמת תהיה שם בשבילכם אם תצטרכו. זה אומר שאם יקרה משהו חברת הביטוח לא תנסה להתנער מהאחריות ולא תנסה להעביר אליכם את הדברים. ההפך הוא הנכון: אם תבחרו חברת ביטוח טובה, תרגישו שיש לכם על מי לסמוך. לכן ברור מדוע פספורט קארד זו האופציה הכי טובה שיש, כי כאן יעזרו לכם הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. 

קרדיט תמונה: unsplash

כמה עולה ביטוח נסיעות כזה? 

זה ברור שאם אתם נוסעים ורוצים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לספורט אקסטרים, תרצו גם לדעת על איזה מחירים מדובר. כמו כן, זה גם תלוי במקרה שעלול לקרות, שכן לא כל כך מהר ישלחו מסוק לחלץ אתכם או לעזור לכם אם נפצעתם באמצע חופשת סקי, גם אם יש לכם ביטוח נסיעות סקי

חשוב שתבינו: זה תלוי בכמה גורמים שונים. למשל: לאיזו מדינה אתם נוסעים ואיזה סוג של ספורט אקסטרים אתם עומדים לעשות? בני כמה אתם ומה המצב הרפואי שלכם טרם הנסיעה? פרטים כאלה, ועוד רבים אחרים, ישפיעו על הצעת המחיר שתקבלו ולכן ברור מדוע לא כל לקוח ישלם את אותו סכום על אותה פוליסה של ביטוח לנסיעה. 

Exit mobile version