Site icon מקומון רמת גן

ביטוח דירה – כל האופציות הקיימות בילויי עורך דין ביטוח

עורך דין ביטוח

ביטוח דירה זו לא הלוואה לכל מטרה. זהו ביטוח שאינו קשור בהלוואות. זה נטו לבטח את הרכוש שלך למקרה חרום. למקרה של אובדן רכוש וכו. בין אם קניתם דירה חדשה "מהניילונים" ובין אם אתם משפצים דירה ישנה, אולי אתם עדיין מתגוררים בדירה שכורה אבל שימו לב – ביטוח דירה בליווי עורך דין ביטוח הוא נושא אלמנטרי לכל אחד ואחד. אנשים כיום ממהרים לעשות ביטוח דירה המכסה אותם מפני כל הסיכונים וההסתברויות (עליהם נפרט בהמשך) במחירים סבירים ביותר. אם בעבר אנשים היו אומרים "לא שווה לי, הביטוח לאוטו עולה לי יותר מהאוטו הישן…" הרי שזה לא רלבנטי כשמדובר על ביטוח דירות מאחר ודירות עצמן (הנכס) הן מאוד יקרות ומאחר ותכולת הדירה היא בעלת ערך גבוהה כלכלי ורגשי, חשוב לדעת שיש לכם ביטוח סטנדרטי עבור הדירה ותכולתה.

ביטוח דירה: ביטוח מפני אירועי פח"ע

פעילות חבלנית עויינת כוללת נזקים של פיגועים (פיגועי ירי, מטענים ועוד). במקרים בהם מתקיים פיגוע באיזור הבית, נזקים רבים יכולים להגרם לדירה עצמה, חלקם יראו לעים במיידית וחלקם יצוצו עם הזמן. ביטוח דירה מאפשר לכם לבטח את הדירה כולל תכולתה במקרים כאלה בהם המדינה לא תמיד משתתפת ולא תמיד מכסה עד הסוף את הנזקים שנגרמו לכם בגים אירועים אלו.

ביטוח דירה: ביטוח מפני נזקי רעידות אדמה

ביטוח דירה מפני רעידות אדמה מבטיח לכם להיות רגועים כשאתם שומעים את התחזיות הפסימיות של מומחים המדברים על התחממות כדור הארץ,פגיעה באיזונו וההסתברות שתהיה כאן רעידת אדמה הרת אסון או רצף של רעידות אדמה… האמת שלפעמים אפילו רעידות קטנה בעוצמות נמוכות עלולות לגרום לנזק רב בדירה (מספיק שארונית אחת העשויה ממתכת וזכוכיות תיפול על הטלויזיה ועוד). רעידות אדמה גורמות לנזק רב לנכס ולרכוש הדירה ולכן הכלת סעיף של ביטוח מפני רעידות אדמה, במסגרת ביטוח דירה הוא כה מומלץ.

ביטוח דירה: ביטוח בפני פריצות

ביטוח מפני פריצות הוא חשוב במסגרת ביטוח דירה וחשוב שסעיף זה יכלל בכל ביטוח דירה סטנדרטי. מספר העבריינים במדינה הזו רק הולך ומתעצם והם הופכים מתוחכמים יותר (החל ממעקב אחרי אנשים שטסים לחו"ל בכדי לדעת מתי הדירה ריקה ועד לדרכים מתוחכמות לעקירת סורגים). ביטוח דירה יבטיח לכם שבמקרה שול פריצה וגניבה, תפוצו על תכולת הדירה שנגנבה (החל מריהוט, דרך חפצי אמנות ועד למכשירים חשמליים).

ביטוח דירה: ביטוח מפני שריפות

ביטוח מפני שריפות הוא דווקא סעיף פחות מוכר אבל הוא נחוץ ביותר. מידי שנה אנו עדים ליותר ויותר תקריות של שריפה, בעקבות תנורים דולקים בחודשי החורף וכן שריפות חשמליות בעקבות שימוש מופרז במוצרים חשמליים. בכדי לכסות את הנזקים הכלים עד חמורים ביותר לנכס (לדירה עצמה) ולרכוש שלכם, כדאי לדאוג להכיל סעיף של ביטוח מפני שריפות בביטוח דירה.

ביטוח דירה: ביטוח מפני נזקים לצד שלישי

חברים באים עם ילד שובב שרץ בבית ונופל במדרגות, קרובת משפחה נוקעת את הרגל בכניסה לדירה או שטכנאי שירות מועד ונופל מהסולם בתוך הדירה. בכל המקרים הללו אתם חשופים לתביעות בגין נזיקים גם באם הדירה לא רשומה על שמכם אלא על בעלי הדירה ואתם רק השוכרים הזמניים. 

לכן מומלץ לשדרג ביטוח דירה ישן בעזרת עורך דין אמיר עזר או לחתום על ביטוח דירה חדש כאשר הסעיף של ביטוח זה קיים בחוזה.

 

Exit mobile version