Site icon מקומון רמת גן

מנכ"ל ביג בראנדס: "רמת גן מהווה את הבסיס – מכאן נפרוץ לכל הארץ"

בחודש שעבר פתחה אימפוריום שיווק ברמת גן חנות ראשונה לרשת מותגי הצריכה והניקיון ביג בראנדס וממנה הם מקווים לפרוץ לכל הארץ. פגשנו את מנהל החנות, נדב, לשיחה צפופה. 

את נדב אני פוגש באמצע יום שגרתי של אמצע שבוע, כשברחובות מיעוט תנועה של אנשים בעקבות הסגר וגם בנייני המשרדים המהווים את מרכז הפעילות במתחם הבורסה בו אנחנו נמצאים ריקים מעובדים ברובם, אבל נראה שכל זה לא משפיע על הפעילות בחנות הדגל של מחסני ביג בראנדס. נדב, עסוק לחלוטין ומלהטט בין לקוחות, מוכרנים ומחסנאים שלכל אחד יש שאלה דחופה או בעיה שצריכה פתרון ממש עכשיו ולכולם נדב עונה במילים קצרות, ענייניות וממהר להתפנות לאדם הבא שפונה אליו.

ועומס העבודה הזה אינו כה מובן מאליו. לפני פחות מחודש נפתחה החנות שברחוב תובל במתחם הבורסה וימים בודדים אחר כך הוכרז על סגר כללי במדינה, דבר שהעלה את מפלס החששות עבור מיכאל פינטו הבעלים ונדב, מנהל החנות.

מכאן תצא הבשורה לכל הארץ. צילום: מקומונט רמת גן
סבון כלים בשקל. דיאורדורנט ספיד סטיק ב-9.90. צילום: מקומונט רמת גן

"אומנם הנתח המרכזי של הפעילות שלנו הוא במשלוחים שאנחנו מבצעים מכאן לכל הארץ, אבל יש משהו אחר בחוויה של להגיע למקום, לראות את המוצרים ואת המחירים ולמצוא פה דברים שהלקוח בכלל לא חיפש כי לא האמין שאפשר למצוא מחוץ לרשתות הגדולות – ועוד במחירים כאלה" מסביר נדב את החששות שהיו.

אבל מהר מאוד הבינו נדב ומיכאל שהם עלו על נוסחה מנצחת. "תוך ימים בודדים, מפה לאוזן, התחילו להגיע המון לקוחות. מדובר במוצרי צריכה חיוניים ולכן אנחנו פתוחים באופן מלא גם בסגר, ובגלל שהחנות גדולה אין בעיה בכלל של צפיפות ובכל זאת הנחינו את העובדים להקפיד על שמירת מרחק וגם אם זה לא הכי נעים – אם צריך, להעיר לעובדים אחרים וגם ללקוחות".

סיבוב קצר בחנות מסביר את האטרקציה. בשמים, אלכוהול, מוצרי היגיינה וניקיון במחירים שנמוכים מהמתחרים בעשרות אחוזים. "אנשים מגיעים בשביל לקנות בקבוק אלכוהול או אבקת כביסה ובהתחלה ממלאים את הידיים בדברים נוספים שראו על הדרך ובסוף נכנעים ולוקחים עגלה וגם אותה ממלאים. קניה ממוצעת פה היא של 500-1,000 ש"ח, כשהמחיר לפריט ממוצע הוא 10-15 שקלים" מספר נדב.

דיסקאונט של עשרות אחוזים על מאות מותגים ואלפי מוצרים בייבוא מקביל. צילום: מקומונט רמת גן

ויש את עניין המשלוחים. נכון להיות חנות מחסני ביג בראנדס ברמת גן היא הראשונה והיחידה של הרשת העתידית, אבל כבר בימים הקרובים צפויים להחתם חוזי השכרה עם מתחמים דומים בערים נוספות באזור הדרום והצפון מתוך כוונה להביא את הבשורה לכל בית בישראל. "נכון להיום, כל מערך המשלוחים של הרשת, שכוללת מלבד החנויות גם אתר אונליין פעיל ונוח במיוחד בעצם יוצאת מכאן, מרמת גן. המשרדים שלנו כאן במתחם הבורסה והיה חשוב לנו להיות עם אצבע על הדופק וקרובים למרכז הפעילות שלנו" מרחיב נדב על השירות.

"בשורה התחתונה, אני מציע לכל תושבי רמת גן והסביבה להגיע לחנות או להיכנס לאתר ולראות את המחירים. זו הולכת להיות מהפיכה בקנה מידה שיהפוף את שוק מוצרי הצריכה בזכות הייבוא במקביל" מסכם נדב את הדברים.

Exit mobile version