Site icon מקומון רמת גן

בחירת עו״ד מומחה לענייני משפחה

המשפחה שלכם מתמודדת עם קונפליקט קשה כלשהו? נראה כי איש המקצוע שיוכל לעזור לכם להגיע לפתרון הטוב ביותר לכול המעורבים, הוא עו״ד מומחה לענייני משפחה.
קרדיט: Depositphotos

עו"ד מנוסה בדיני משפחה

דיני משפחה הם ענף בתחום המשפט העוסק בסוגיות הנוגעות ליחסי משפחה. כאשר מחפשים עורכי דין לענייני משפחה מומלצים ובעלי מוניטין, כדאי לבחור באלה שהתמחו בכול הנושאים הקשורים לדיני משפחה.

בין הנושאים הנפוצים ביותר בדיני משפחה נמצאים: גירושין, מזונות לילדים, משמורת על הילדים, אבל יש גם נושאים אחרים החוסים תחת המטריה של דיני משפחה, כמו: אישור אבהות, אימוץ או מתן סיוע משפטי לקטינים.

יש עורכי הדין לדיני משפחה שבחרו להתמחות בנושא ספציפי או בתת-קטגוריה ספציפית בדיני משפחה. כך שאולי תמצאו משרד אחד אשר מתמקד במקרים של הסכמי ממון טרום הנישואין, ומשרד אחר המתמקד בסוגיות של תשלומי מזונות לילדים. עם זאת, רוב עורכי הדין לענייני משפחה, עוסקים במגוון העניינים המשפטיים הקשורים לענייני משפחה.

סוגיות משפטיות הנוגעות לזוגות נשואים

קיימות מספר סוגיות משפטיות הנוגעות לחיים הזוגיים, כולל: הסכמי ממון, גירושין, דמי מזונות או אלימות במשפחה.

נישואים מתפתחים, לא פעם, למערכת יחסים מסובכת, לפעמים עוד לפני שהם בכלל מתחילים. הכוונה היא לאותו הסכם ממון, החוזה עליו חותמים שני בני הזוג לפני שהתחתנו, ובו מפורטים בדרך כלל הנכסים והזכויות של כל אחד מהם, במקרה שהנישואין ייכשלו. להסכמי הממון יש יתרונות וחסרונות, כך שעדיף להיעזר בעורך דין לענייני משפחה, שיוכל להדריך את בני הזוג להגיע להסכם הממון הטוב ביותר עבור שניהם.

לאחר הנישואין, לא מעט זוגות מבקשים להתגרש. הגירושין מסיימים את הנישואין ומגדירים את הזכויות והחובות המשפטיות של כל אחד מבני הזוג. גירושין יכולים להיות ידידותיים יחסית, אבל יש מצבים שבהם מתעוררים קונפליקטים עזים. בלי קשר ליחסים בין ההורים, בתי המשפט ישימו תמיד את טובת הילד לפני כל דבר אחר.

בחירת עו״ד מומחה לדיני משפחה וגירושין יעזרו לכם לפטור קונפליקטים במגוון הנושאים המתייחסים לחיי המשפחה, כמו:

  • משמורת על הילדים
  • מזונות לילדים
  • ביקורי ילדים
  • ולעתים גם אלימות במשפחה, שבמקרים מסוימים נידונה גם היא בבתי משפט לדיני משפחה.

סוגיות משפטיות הנוגעות לילדים

חלק מהסוגיות המשפטיות הנוגעות לילדים, מתייחסות למשמורת ילדים, אימוץ, התעללות בילדים או אפוטרופסות.

כאשר ילדים מעורבים במערכת המשפט, נגבה מחיר כבד מכול המעורבים. הסדרי משמורת וקביעת דמי מזונות לילדים, יפעלו היטב במקרים שבהם ההורים מוכנים לשתף פעולה ולתקשר. אבל, הסדרים אלה לא תמיד מתקיימים בהתאם לתכנון.

לעורכי דין מיומנים בענייני משפחה, יש יכולת לסייע בעריכת משא ומתן בין בני הזוג, שיביא פתרון סביר בפני בית המשפט.

גירושין של בני זוג בגיל השלישי

החוק מתייחס גם לנושאים ספציפיים הקשורים לאנשים מעל גיל 65. נושאים אלה עשויים לכלול, בין היתר:

  • הטבות הביטוח הלאומי
  • תוכניות פרישה
  • עריכת צוואות
Exit mobile version