Site icon מקומון רמת גן

בחירת עורך דין גירושין: איך לבחור את העורך הדין הטוב בשבילנו?

תמונה: canva

אם אנחנו חוזרים אחורה בזמן לשנות ה-60 אנו רואים שרק 1% מן הזוגות הנשואים החליטו להתגרש, בשנים האחרונות אנו רואים את המספרים עולים בקצב מתמיד וכיום ניתן לראות כ – 25% מתגרשים מדי שנה. אם נפשט את זה למספרים נגלה שכל אחד מארבע זוגות מתגרש.

הליך גירושין נחשב להליך אמוציונלי, מורכב ומסובך מאוד עבור הנפשות שמפרידות כוחות ודורש מאיתנו הכנה ראויה למאבק ולעיגון הזכויות שלנו דרך עורך דין גירושין מנוסה.

אנו מבינים את הרגישות שבהליך גירושין ואת כל השאלות מסביב, בדיוק לשם כך החלטנו לרכז עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את עורך הדין הטוב ביותר עבורכם.

בחירת עורך דין: מלאכת מחשבת של ממש

 

כאשר אנחנו מדברים על בחירת עורך דין לייצוג בגירושין אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, מדובר בבחירה קריטית אשר עלולה להשפיע עליכם במספר מישורים – אישי וכלכלי.

כאשר אנחנו בוחרים עורך דין עלינו להסתכל על מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו להבין מה היא רמת המקצועיות, הבקיאות והניסיון של אותו עורך דין. אז מה הם הדברים שעלינו לשים לב אליהם?\

ניסיון בתחום הגירושין

בחירת עורך דין תשליך עלינו הרבה אחרי הגירושין, לכן ברגע בחירת עורך דין עלינו לבחור עורך דין בעל ידע משפטי, בקיאות בכל הסוגיות המשפטיות הרלוונטיות. יחד עם זאת, חשוב לבחור בעורך דין בעל ניסיון, ותק ומוניטין בתחום הגירושין מאחר והוא שוחה בחומר וידע להתאים את הסיטואציה בה אנחנו נמצאים לצרכים העתידיים שלנו.

מוכן לתת את כולו לתיק

בתי המשפט נמצאים בעומסים מתמידים, בעיקר בתחום הגירושין. בדיוק בגלל זה אנו רואים לא מעט עורכי דין אשר מוצאים את עצמם לוקחים מספר אין סופי של תיקים אך לא מקדישים את הזמן הראוי לכל אחד מן התיקים בצורה מאוזנת ונכונה.

בחרו עורך דין אשר מוכן להיות זמין עבורכם, מבין את התקופה הרגשית שאתם עוברים ומוכן להיות שם בשבילכם לאורך כל הדרך.

בקיאות בדיני חוזים ודיני מקרקעין

לא אחת תהליך הגירושים טומן בחובו אתגרים רבים, בני זוג אשר חולקים בית או נכס משותף יגלו עליו מחלוקת במהלך הסכמי הגירושין. בדיוק לשם כך אנחנו ממליצים לכם לבחור בעורך דין מומחה בעל ניסיון בדיני חוזים, דיני מקרקעין והבנה בניהול התיק בצורה נכונה ויצירתית.

ערן דוידוב: משרד עורכי דין

משרדו של ערן דוידוב מתמחה בתחום דיני המשפחה והירושה, כמו כן ייצוג משפטי בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני.

תיק גירושין הוא תיק אמוציונלי הטומן בחובו אתגרים רבים ומשברים, משרדנו רואה חשיבות בטיפול בלקוח בצורה הטובה ביותר ומעניק ייעוץ אישי, דיסקרטי וברגישות האופיינית למקרים כאלו.

הבטיחו את הזכויות שלכם – אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום לשיחת ייעוץ!

 

Exit mobile version