Site icon מקומון רמת גן

בוחרים בחיים – גם אם הבעיות האישיות הן מורכבות מאוד

העידן המודרני מביא איתו אתגרים חדשים בכל מה שקשור לשימוש בחומרים מסוכנים ובעיות אישיות ורגשיות. נכון להיום, אנחנו רואים יותר ויותר אנשים אשר מגיעים למכוני גמילה כמו רוח בכפר עם מגוון רחב של בעיות אישיות מורכבות מאוד, שדורשות טיפול ארוך טווח. ועדיין אם אתם לא תיזמו את הפנייה לקבלת עזרה, יהיה קשה מאוד להבין שיש לכם בעיית התמכרות קשה ולהציע לכם עזרה חיצונית יזומה.

לא כל אחד יכול להציע לכם עזרה מצילת חיים

כבר כמה וכמה חודשים שאתם מודעים לעובדה שיש לכם בעיה קשה. בין אם מדובר על בעיית התמכרות לסמים או אלכוהול, אם אתם מתעלמים מהבעיה היא הולכת וגדלה עד למצב שבו אין לכם שליטה על החיים שלכם בכלל. שלב זה מביא אתכם לפתחו של מרכז גמילה מסמים כאשר הגוף בקריסה והנפש לא יכולה לשאת את הלחצים והפחדים. מה שהופך את המצב שלכם לאקוטי ומסוכן במיוחד. ועדיין, ברגע שהחלטתם לפנות לקבל עזרה, הדבר הכי חשוב שאתם יכולים לעשות הוא לפנות לקבלת ייעוץ רק אצל רופאים מיומנים ומקצועיים בתחום.

צילום: Freepik

הבנת הצורך בהווה – תשמור עליכם בעתיד

הצוות הרפואי של מרכז גמילה מאלכוהול מכיר את דפוסי ההתנהגות של אנשים עם בעיות דומות, והוא יכול ליצור את האבחנה המהירה והמדויקת ביותר. אבחנה זו, תוליד את תכנית הטיפול הנכונה, תוך שעות ספורות. מה שיעודד אתכם להמשיך ולהיכנס לאשפוז, ולבחור בחיים, על אף החששות מהעתיד לבוא. ככל שמדובר על תכנית מקצועית יותר, כך יהיה לכם קל יותר לעמוד בדרישות ולשפר את המצב הרפואי שלכם להווה ולעתיד לבוא.

בעיות התמכרות שמשפיעות על ההתנהגות

במקרים רבים, הרופאים שמרכיבים את תכנית הטיפול שלכם, מזהים עוד כמה בעיות שיכולות לקבל מענה לאורך הגמילה. כך למשל, רבים מהמטופלים יכנסו גם להליך טיפול בהפרעות אכילה, כדי לייצר אורח חיים בריא מא' ועד ת'. אם המטרה היא לבנות הרלי חיים חדשים ונטולי חומרים מסוכנים, אזי שחשוב לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת, גם לאחר היציאה מהמרכז.

הניסיון המקצועי של אנשי מרכז הגמילה ארוך בכפר מאפשר להם לקחת החלטות מורכבות מאוד בנוגע למתן טיפול ראשוני מציל חיים לאנשים מכורים לסמים ואלכוהול. כך, אנו מייצרים לכם את סביבת החיים הטובה והבריאה ביותר, בגמילה ואחריה. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המרכז, התקשרו למספר הטלפון 0502704333.

כתבה זו נכתבה בשיתוף אתר מדריכים.

Exit mobile version