Site icon מקומון רמת גן

בהשקעה של כמיליון שקלים: נחנך מרכז מבקרים לפרויקט אקסצ'יינג' רמת גן

יציקת רפסודה

יציקת רפסודה למגדל המשרדים בפרויקט אקסצ'יינג' רמת גן. צילום: אילן ספירא

מנכ"ל חברת אזורים רון אבידן חנך, תחת מגבלות הקורונה ובהרכב מצומצם, את מרכז המבקרים של פרויקט EXCHNAGE RAMT GAN של החברות אזורים ומגדל בטוח. המרכז, אשר עוצב על ידי האדריכלית דנה אוברזון בהשקעה של כמיליון שקל, וממוקם במגדל ספיר שבמתחם הבורסה ברמת גן , נחנך בנוכחות ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן.

במרכז המבקרים של הפרויקט הוטמעו טכנולוגיות מתקדמות להקרנה ותצוגה ביניהן הקרנה תלת מיימדית של דגם מתחם הבורסה ברמת גן בחדר הקרנה פרטי, חדר אירוח רחב ידיים ויוקרתי, מודל המדגים את השינוי התכנוני והאורבאני שיעבור מתחם הבורסה שהפרויקט צפוי להיות השער שלו ממערב, ועוד.

שאמה זכה לסיור במרכז המבקרים החדש הנמצא בקומה ה 37 ומול המגרש עליו נבנה הפרויקט. לראש העיר התלוו לביקור גם מהנדסת העירייה אינג' סיגל חורש וסגן ראש העיר רועי ברזילי.

חברת אזורים , אשר בונה את מגדל המגורים בפרויקט, החלה לשווק את הדירות בסוף נובמבר ולאחרונה דיווחה כי בתוך שבועיים שווקו כ-170 דירות בהיקף מכירות של 439 מיליון שקל.

אזורים ומגדל בטוח החלו לאחרונה בבניית הפרויקט הממוקם על המגרש בו עמד בית החרושת המיתולוגי לשוקולד של חברת עלית. הפרויקט, יכלול שני מגדלים על מגרש של כ 8.1 דונם וביניהם פארק ירוק, שטחי מסחר הכולל אזורי כושר ופנאי, בתכנון משרד האדריכלים יסקי מור סיוון. את מגדל המשרדים הכולל 45 קומות ובגדול  של כ – 60,000 מ"ר ושטחי המסחר בגדול של כ – 3000 מ"ר מקימה חברת מגדל ביטוח בהיקף השקעה של כמיליארד שקלים ! לצידו  יוקם מגדל המגורים שבנייתו כבר החלה בניית מגדל המגורים לפני מספר חודשים והוא יינשא לגובה של 55 קומות.

בבמשיק את מרכז המבקרים של פרויקט Exchange רמת גן בנוכחות ראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן. צילום: אילן ספירא

אבידן העניק בהשקה לראש העיר דגם עשוי קריסטל של הפרויקט. לדברי רון אבידן מנכ"ל אזורים, "תכנון ובניית הפרויקט מסמלים יותר מכל את האופן בו נכון לחיות היום ובעתיד- מגורים לצד משרדים, כשבתווך מקומות בילוי בשעות הפנאי, מסחר המציע את מה שצריך מתחת לבית ואפילו שטחים ירוקים. מתחם הבורסה ברמת גן החל בתהליך של שינוי תכנוני שיהפוך אותו לרלוונטי ושוקק בכל שעות היממה עבור עסקים, מגורים ובילוי כאחד".

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: "המגדלים החדשים שיוקמו באחד מן הצמתים המיתולוגיים של העיר רמת-גן, ישתלבו נהדר במרקם העירוני ויזמינו אליו זוגות צעירים ומשפחות צעירות שיצטרפו לקהילה הרמת-גנית וייהנו במתחם גם מפארק ירוק, שטחי מסחר ואזורי כושר ופנאי. המגדלים ישלבו בין אזורי מגורים לבנייני משרדים ובכך יניבו תשואה לתושבים, מארנונה לעסקים שינותבו אל הקופה הציבורית וישמשו לפיתוח התשתיות, החינוך וההתחדשות העירונית בעיר".

Exit mobile version