Site icon מקומון רמת גן

בהשקעה של כמיליארד שקלים – החלה בניית שער הכניסה לרמת גן

בהשקעה של כמיליארד שקלים החלה בניית מגדל המשרדים שמקימה מגדל ביטוח בפרויקט Exchange Ramat Gan. המגדל יתנשא לגובה 45 קומות ויכלול כ 60,000 מ"ר משרדים. שלב יציקת הרפסודה למגדל נמשך 24 שעות וכלל הזרמת 5,280 קוב בטון לבסיס המגדל העתידי.

חברת מגדל ביטוח החלה אתמול בשעות הבוקר ובמשך למעלה מ 24 שעות, את יציקת הרפסודה למגדל המשרדים בפרויקט Exchange Ramat Gan הנבנה בשיתוף חברת אזורים במתחם עלית, על המגרש בו פעל בית החרושת המיתולוגי לשוקולד, אשר יהווה את שער הכניסה המערבי לרמת גן.

הפרויקט, יכלול שני מגדלים על מגרש של כ-8.1 דונם וביניהם שטחי מסחר ואזורי כושר ופנאי בתכנון משרד האדריכלים יסקי מור סיוון. את מגדל המשרדים מקימה חברת מגדל ביטוח והוא יכלול 3000 מ"ר שטחי מסחר ועוד כ-60,000 מ"ר של שטחי משרדים ב-45 קומות בהיקף השקעה של כמיליארד שקלים. לצידו  יוקם מגדל המגורים שבנייתו כבר החלה בניית מגדל המגורים לפני מספר חודשים והוא יינשא לגובה של 55 קומות.

יציקת רפסודה למגדל המשרדים בפרויקט אקסצ'יינג' רמת גן. צילום: אילן ספירא

טקס יציקת הרפסודה, שגודלה כמעט פי שניים מרפסודת מגדל המגורים שנוצקה לפני מספר חודשים, נערך במעמד צחי הרץ, מנהל נדל"ן ישראל  בחטיבת ההשקעות של מגדל ביטוח, רונן גינצבורג מנכ"ל חברת דניה סיבוס הבונה את מרתפי הפרויקט וראש העיר רמת גן מר כארמל שאמה.

כעת צפויה מגדל ביטוח להתחיל בבניית יסודות המגדל והקמת השלד כשהצפי לסיום העבודה על הפרויקט כולו הוא בעוד כ-4 שנים

במהלך היציקה עבדו 7 מערבלות בטון ו-700 משאיות מערבלי בטון במשך למעלה מ 24 שעות בהן יצקו כ 5280 קוב בטון לרפסודת המגדל.

רונן גינזבורג כרמל שאמה הכהן וצחי הרץ באירוע יציקת רפסודה. צילום: אילן ספרא

חברת אזורים אשר בונה ומשווקת את מגדל המגורים בפרויקט יצקה את הרפסודה שלו כבר לפני מספר חודשים והיא נמצאת בשלבי בניה ראשונים . מגדל המגורים יכלול 55 קומות ובהן 355 דירות. החברה החלה לשווק את הדירות ולאחרונה דיווחה כי  בתוך שבועיים מתחילתו שווקו כ 170 דירות בהיקף מכירות של 439 מיליון ₪

צחי הרץ, מנהל נדל"ן ישראל בחטיבת ההשקעות של מגדל ביטוח: "הפרויקט יהיה שער הכניסה לעיר רמת גן ויהפוך עם אכלוסו את האזור לאחד ממרכזי התעסוקה והמסחר הגדולים בגוש דן.  אנו במגדל רואים בו פרויקט דגל ומאמינים מאד בקונספט של תעסוקה ומסחר בסמוך למגורים ולעורקי תחבורה ואמצעי תחבורה משמעותיים בעולם המשתנה לנגד עינינו כמעט בכל המובנים וביחוד בהיבטים הכלכליים והחברתיים, קיים חיפוש אחר פרויקטים העונים על צרכים מגוונים- תעסוקה לצד מסחר, מגורים, נגישות תחבורתית  ועוד.  מגדל ביטוח מאמינה בתפיסת עולם זו והחבירה לפרויקט המשותף עם אזורים היא חלק מכך"

שער הכניסה לרמת גן. צילום: אילן ספירא

צומת עלית ברמת גן, על מפגש הרחובות ז’בוטינסקי, ארלוזורוב ואבא הלל סילבר, מהווה ציר תנועה מרכזי ודרך הגישה העיקרית למרכז תל אביב וממנה, לאזור פתח תקוה ולרחבי רמת גן. הפרויקט סמוך למתחם הבורסה. עוד לפני אכלוסו בעוד כארבע וחצי שנים, צפויה להתחיל לפעול הרכבת הקלה, הקו האדום, שיעצור ממש למרגלות  הפרויקט. הקו מוביל מפתח תקווה לכיוון מרכז תל אביב ועד ראשון לציון, כמו כן תחנת הרכבת הכבדה – תחנת סבידור נמצאת גם היא סמוך לפרויקט.

Exit mobile version