Site icon מקומון רמת גן

בדיקת ליקויים לדירה חדשה

קרדיט - Canva

לרוכשי דירות או בתים חדשים יש חשיבות מכרעת להודיע ​​לקבלן על כל ליקויי בנייה תוך שנה מיום קבלת הנכס. אם לא התגלו ליקויים מוקדם יותר, על הקונה להודיע ​​לקבלן תוך פרק זמן סביר. חברת בדק בית מקצועית יכולה לזהות במהירות את כל הליקויים ולספק ממצאים קבילים מבחינה משפטית בכל מקרה של התנגשות עם הקבלן. קבלנים אינם יכולים להגביל את אחריותם לפגמים מסוימים או לאלו המוזכרים בחוזה המכר. פעולות כאלה אינן חוקיות, שכן תקופת הבדיקה מגדירה בבירור את אחריות הקבלן לליקויים שהתגלו על ידי הרוכש. עם זאת, נטל ההוכחה מוטל על הרוכש להוכיח כי הליקויים הם תוצאה ישירה של תהליך הבנייה על ידי הקבלן. רק אם מהנדסי בדק הבית יוכלו להוכיח כי ליקויי הבנייה אכן נגרמו על ידי הקבלן, יהיה הרוכש זכאי לפיצוי. בדק בית לדירה חדשה יכול לגלות בעיות כמו שימוש בחומרים לא איכותיים או אי עמידה בתקני בנייה רשמיים מחייבים.

חשיבות חוות הדעת

חוות דעת של בדק בית היא חיונית מכיוון שהיא מספקת הערכה אמיתית של מצב הנכס, תוך הדגשת בעיות או ליקויים פוטנציאליים שאולי לא יתגלו מיד. חוות דעת זו מאפשרת לרוכשים לקבל החלטות מושכלות לגבי הרכישה, תוך הבטחה שהם מודעים לכל תיקון או תחזוקה נדרשים. בנוסף, חוות הדעת משמשת ככלי משא ומתן רב ערך, המאפשר לקונים לנהל משא ומתן על תיקונים או הפחתת מחיר בהתבסס על הבעיות שזוהו. עבור המוכרים, חוות דעת בדק בית יכולה לספק ביטחון לרוכשים הפוטנציאליים ולהגביר את האמון שלהם בנכס. במילים אחרות, לבדיקת בית יסודית וקבלת חוות דעת מקצועית תפקיד חיוני בשמירה על הזכויות והאינטרסים של רוכשי הדירות.

מהם ליקויי בנייה?

ליקויי בנייה הם בעיות נפוצות שעולות במהלך בדק בית. בעיות אלו צריכות להיות מאובחנות על ידי מהנדס מקצועי הבקיא בתקנים שונים. הבדיקה מעריכה את איכות הבנייה, עמידת הנכס בתקני בניה רשמיים מחייבים בכלל הנושאים הקשורים לבניית הבית. מוזמנים ליצור קשר עם דורון סטרוד, בדק מבנים ומאתר ליקויי בנייה מוסמך. דורון בעל רקע הנדסי וניסיון של 34 שנה בתחומי הבניה, במהלכן שימש כנהל פרויקטים, מנהל עבודה, קבלן ויזם. יחד עם דורון, תוכלו להיות בטוחים שביתכם החדש ייבדק בדרך הטובה ביותר ודו"ח הליקויים יבוצע על פי כל הנהלים. צרו קשר ותהנו משירות מקצועי ואדיב.

Exit mobile version