Site icon מקומון רמת גן

באפשרותכם לבנות כל שעולה על דמיונכם

קרדיט - ayalaarbel

רבים מאיתנו נמשכים לעולם היצירה והמלאכה, שכן זוהי דרך בלתי מילולית להביע את עצמינו ואת עולמנו הפנימי. לעיתים, כאשר נעבור ליד רהיט או חפץ מיוחד, תעלה בנו מחשבה על לבנות אחד כזה בעצמינו, אך זה נראה בלתי אפשרי. דעו, כי הדרך לשם אינה רחוקה כל כך. בין אם יש לכם ניסיון, ברמות שונות, עם כלי העבודה השונים, או שהתעסקות בעולם זה די זרה לכם- כל אחד ואחת יכולים לעבור סדנת נגרות ולרכוש מיומנויות מגוונות, על מנת להוציא את היצירה הבוערת בכם- החוצה אל העץ. הרי כשזה מגיע ליצירה ויצירתיות השמיים הם הגבול, ויש רק לקבל את הכלים הנכונים, לעבודה נכונה.

אבל מה אם אין ידע מקדים בנגרות?

אם אתם מעוניינים להכיר את עולם העבודה בעץ, ומתעניינים בסדנאות בנושא נגרות למתחילים דעו שהאפשרויות הן בלתי מוגבלות. אין צורך בניסיון קודם, אך חשוב להבין, כי יש לפנות אל איש או אשת מקצוע, אשר מכירים את התחום על בוריו, ובעלי ניסיון בהעברת הידע אל הפרקטיקה. העברת סדנאות שכאלו, מצריכה הכרות מעמיקה ותשוקה לכך, ידע נרחב ומקיף בשימוש בכלי העבודה השונים והמגוונים, ויכולת לימוד והקניית ידע באופן יצירתי, נגיש ואישי. איילה ארבל, תעניק לכם את כל הדרכים האפשריות, תוך פיתוח ראייה יצירתית, העצמת יכולות, והכרת עולם היצירה לצד ההיכרות עם עולמכם הפנימי, על מנת ליצור כל שעולה על דעתכם.

נגרות לכל גיל ומגדר

העבודה בעץ, מתאימה לכל שלב בחיים. קטן כגדול, כל אחד ואחת ימצאו את שחיפשו באמצעות הנגרות, שכן זו מפתחת יכולות ומיומנויות שונות, בין אם קוגניטיביות או מוטוריות. יצירה ועשייה, במיוחד כשזה מגיע לעבודת כפיים, מפתחות טכניקות מוטוריקה עדינה, יצירתיות, דימיון וכמו כן מוסיפות לבניית הביטחון העצמי והתפיסה של הילד, שכן אלו מעצימות חווית מסוגלות. היכולת להביע, באמצעות חומרי גלם כגון עץ, מאפשרת פעמים רבות אספקט טיפולי, אשר באמצעות ובעזרת אלו יוכל ילדיכם להביע אלמנטים רגשיים. אם בדקתם לגבי חוג נגרות לילדים מומלץ לפנות לאיילה ארבל, אשר הינה בעלת ניסיון רב שנים בתחום. איילה פיתחה טכניקות עבודה מדויקות וייחודיות, אשר באמצעותן תלמד את ילדכם כל מה שצריך לדעת על עולם הנגרות המרתק, תוך הענקת יחס בייתי ואישי לכל ילד וילדה. להרשמה חייגו: 054-4952729.

Exit mobile version