Site icon מקומון רמת גן

באילו מקרים כדאי להזמין מנעולן?

מי מאיתנו לא נתקע אי פעם מחוץ לדירה, לרכב או למשרד? אם שכחנו להשאיר מפתח ספייר אצל שכן או אדם קרוב שאנו סומכים עליו, לעיתים לא יהיה מנוס מהזמנת מנעולן עד אליכם. עם זאת, ישנם מקרים נוספים בהם נזמין מנעולן בתל אביב, ולא רק הביתה:

מתי נזמין מנעולן הביתה?

 

אם אכן ננעלנו מחוץ לבית כשהמפתח בפנים, ייתכן וניאלץ להזמין מנעולן. אולם, זהו לא המקרה היחיד בו מומלץ להיעזר במנעולן מקצועי: אם שמתם לב שאחד המנעולים בתוך הבית חורק, נוטה להישבר או לא ננעל כמו שצריך – מומלץ להזמין איש מקצוע שיטפל בנושא במהירות. על אחת כמה וכמה אם המנעול הבעייתי הוא מנעול הכניסה לבית – לא נעים לגלות שלמרות שהמפתח ברשותך, לא תוכל להיכנס הביתה עקב בעיה מהותית במנעול.

חשוב לא להתמהמה עם הזמנת המנעולן במקרה של תקלה במנעול או במפתח עצמו – לא נעים יהיה לגלות תקלה משמעותית בשבת או בחג – בימים אלה יהיה קשה הרבה יותר להשיג מנעולן בזמינות מיידית.

מקרה נוסף בו יש להיעזר במנעולן מקצועי הוא במקרה של פריצה הביתה – כאן מומלץ להיעזר במנעולן המומחה בהחלפת מנעולים שיחליף את כלל המנעולים בבית, ובייחוד את מנעול דלת הכניסה, המרפסת או מנעולי חלונות דרכם ניתן להיכנס לתוך הבית. שימו לב, בדלתות כניסה מומלץ להתקין מנעולים חזקים במיוחד, על מנת להימנע כאמור מפריצות ולהשרות אווירה בטוחה לדיירי הבית. אמנם מדובר בהוצאה כלכלית משמעותית יותר, אך עלינו לזכור שהמטרה – ביטחון הבית – חשובה ביותר.

תמונה: canva

מתי נזמין מנעולן רכב?

 

במידה וננעלת מחוץ לרכב ואין ברשותך מפתח ספייר, ייתכן ויהיה צורך להזמין מנעולן שיפרוץ את דלת הרכב או לתקן את המפתח התקול שברשותך. במקרים מסוימים בהם המפתח לא נכנס באופן מדויק למנעול או לא עובד כראוי מומלץ להתייעץ עם מנעולן גם כן. ייתכן ומדובר בבטרייה חלשה או תקולה, אך לעיתים לא תהיה ברירה אלא להתחדש במנעול או מפתח חדש הפועל כשורה.

במקרים בהם נתקלת ברכב שבתוכו תקוע מישהו – ילד קטן או בעל חיים – מומלץ לנסות ולפרוץ את הרכב במהירות ולהזעיק את המשטרה. עם זאת, במקרים שאינם מסכני בריאות או חיים בהם ניתן לחכות עד להגעת מנעולן מומחה, מומלץ לעשות זאת – וזאת כדי למזער נזקים פוטנציאליים שעלולים להיגרם למנעול או לדלת עקב הפריצה.

איך ניתן להזמין מנעולן?

 

הגעתם למקום הנכון. באתר שלנו תוכלו להגדיר היכן דרוש השירות ולמצוא מבחר של מנעולנים מקצועיים הפועלים בכל רחבי הארץ. כלל המנעולנים פועלים באישור משטרת ישראל ובזמינות מיידית של עד 20 דקות!

 

Exit mobile version