Site icon מקומון רמת גן

באיזה עיר הכי כדאי לכם להשכיר משרד בישראל

פיתחתם סטארט אפ שווה במיוחד שהולך להניב עבורכם כסף רב, אתם כבר ממש נמצאים בשלב של גיוס עובדים אבל הבעיה היחידה היא שאין לכם מרחב עבודה עבורם. עד עכשיו, עבדתם מהדירה הקטנה בתל אביב או מדירת הסטודנטים במעונות של האוניברסיטה, אבל הגיע הזמן להתקדם לשלב הבא, לשלב של הבוגרים ולהשכיר משרד עבור החברה שלכם.

ההחלטה היכן להשכיר את המשרדים שהולכים להיות הבית הבא שלכם לתקופה הקרובה, היא החלטה לא פשוטה. יש המון קריטריונים שצריך לקחת בחשבון לפני שפשוט מחליטים לסגור עם מתווך. אתם צריכים לחשוב על דמי השכירות שתצטרכו לשלם, על המיקום, על האטרקטיביות של המשרדים ועוד.

בכתבה הבאה הכנו עבורכם 4 אופציות לערים מרכזיות בארץ בהם תוכלו להשכיר משרדים עבור החברה המתהווה שלכם. נבחן בצורה מעמיקה את היתרונות והחסרונות בכל עיר, כך שתוכלו לבחור נכון.

תל אביב

בחירה טבעית וראשונה במשרדים להשכרה תהיה כמובן בעיר תל אביב, העיר התוססת שמתאימה במיוחד לצעירים, אבל גם לחברות היי טק מתפתחות. שלא נתחיל לדבר על מקומות הבילוי, המסעדות והתרבות שהעיר מציעה. מה שגורם לה להיות יעד פופולרי בשוק העבודה. כי מי לא מחפש לעשות קצת כיף אחרי שעות העבודה?

החסרונות קיימים בעיקר במרכז תל אביב, שהגישה לשם היא פחות נגישה. עבור תושבי העיר, עבודה במרכז תל אביב היא אידיאלית מכיוון שבזכות התחבורה הציבורית הענפה ניתן להגיע בקלות רבה לכל מקום בעיר. עבור תושבי החוץ, קשה מאוד להיכנס ברוב שעות היום לתל אביב עם רכב. בנוסף, כאשר שוכרים משרד בתל אביב, יש לדאוג לכך שעובדי המשרד תמיד יוכלו למצוא מקומות חנייה.

צילום: freepik

המיקום משפיע על מחיר השכירות, גם שטח המשרדים משפיע כמובן על המחיר. וכמו שמחירי הדירות בתל אביב לא זולים בכלל, דמיינו כמה עולה משרד תל אביבי. אז רק אם יש לכם את האפשרות לשלם קצת יותר, אין ספק שלהשכיר משרדים בתל אביב היא האופציה המושלמת.

רמת גן

המיקום האסטרטגי של רמת גן הוא מושלם עבור משרדי הייטק. הוא צמוד לרכבת מרכזית, לתחבורה הציבורית של תל אביב ולמקומות פנאי ומסעדות רבות וטובות. הבניינים במתחם הבורסה ברמת גן הם מטופחים מאוד, מתוחזקים ולא עולים הרבה יחסית למשרדים בתל אביב.

יתרון נוסף הוא שלא תצטרכו לעמוד זמן רב בפקקים בבוקר אם אתם מגיעים מאזור המרכז.

בני ברק

האופציה של השכרת משרדים בבני ברק היא די דומה להשכרת משרדים ברמת גן, גם בזכות הקרבה בין שתי הערים וגם בגלל גודל המשרדים שבדרך כלל יהיה זהה.

אז אם אתם בעלי עסקים מהמגזר החרדי שמחפשים מקום יוקרתי לתפעל בו את העסק שלכם, אבל ממש לא רוצים לצאת מהעיר, השכרת משרדים בבני ברק היא האופציה המושלמת עבורכם.

פתח תקווה

יתרון ענק לפתח תקווה הוא המיקום המרכזי שלה וחיבורה לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 6, כביש 4, כביש 5, כביש 471, ציר ז'בוטינסקי ועוד המחברים אותה לאזור תל אביב והסביבה. בכל הקשור לתחבורה ציבורית, גם כאן פתח תקווה מהווה יתרון לשאר הערים בארץ.

פתח תקווה מתפתחת באופן מדהים בתחום הבנייה, הן באזור תעשיה קריית-מטלון והן בקריית אריה בהם ממוקמות חברות הייטק רבות, חברות ביטוח, חברות נדל"ן ופרויקטים רבים נוספים.

השכרת משרדים בפתח תקווה משתלמת במיוחד בזכות העלויות הנמוכות יחסית לעלויות בתל אביב, בזכות סביבות עבודה מתקדמות ומבוקשות ובזכות ההתפתחות הענפה באזורים רבים בעיר.

Exit mobile version