Site icon מקומון רמת גן

בְּשֻׁתָּף- עיריית תל אביב-יפו תקיים בחודש דצמבר שלל אירועים ופעילויות לציון יום השוויון הבינלאומי לנשים ואנשים עם מוגבלות

קרדיט: עיריית תל אביב

במהלך כל חודש דצמבר תשים עיריית תל אביב-יפו דגש מיוחד לנושא שוויון זכויות לנשים ואנשים עם מוגבלות תחת הכותרת "בְְּּשֻׁתָּף". כידוע, עיריית תל אביב- יפו מובילה בכל הנוגע להתאמת והנגשת העירוניות לכל תושביה ולשם כך משקיעה משאבים אדירים ועובדת בכל יום, כל השנה, כדי להפוך את העיר לנגישה ומותאמת לנשים ולאנשים עם מוגבלות. החודש, ב-3 בדצמבר, יציין העולם את היום הבין- לאומי לזכויות עם אנשים עם מוגבלות ועל כן החליטה העירייה להגביר את פעילותה בנושא במטרה לעודד, לטפח ולקדם את זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות ולעלות את המודעות ליצירת סביבת חיים מאפשרת ומכלילה, שתאפשר לכל אדם את הזכות לחיות בכבוד.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "תל-אביב-יפו היא עיר ששייכת לכל התושבות והתושבים שלה. לכולם ולכולן יש מקום, וכולם צריכים להרגיש כאן בנוח. עיריית תל אביב-יפו משקיעה משאבים אדירים ועובדת כל השנה כדי להפוך את העיר למכלילה ומותאמת לנשים ולאנשים עם מוגבלות. מהקמת מועדון ייעודי לתושבות ותושבים עם מוגבלות – "דיגיתל נגיש", הנגשת מבני ציבור וחופי הים, הנגשת שלל אירועי התרבות המתקיימים ברחבי העיר ועד התאמתם של אתרי האינטרנט העירוניים. החודש הקרוב מוקדש כולו לקהילת התושבים עם מוגבלות, ולכבודו יזמנו שלל אירועים מופלאים, המותאמים לכולם, כדי להמשיך ולפעול בדרך בה אנחנו מאמינים ואותה אנו מיישמים יום יום – חיים נגישים, בְּשֻׁתָּף".

במהלך החודש תקיים העירייה אינספור אירועים המיועדים לקהל הרחב וכמובן לקהל עם מוגבלות ולמשפחותיהם, ביניהם:

כל הפעילויות שיתקיימו בעיר במהלך החודש יתקיימו תוך שימת דגש לרגישות לאנשים עם מוגבלות ועידוד סובלנות של יתר ציבור התושבים. המפעילים והמדריכים בפעילויות יפתחו כל פעילות בכמה מילים על שבוע השוויון ועל החשיבות של הסובלנות לאחר ולצרכיו השונים בזמן הפעילות. אירועי חנוכה העירוניים יתקיימו במעטפת של הכללה, סובלנות והתאמה לצרכים מגוונים של כלל תושבי העיר.

Exit mobile version