Site icon מקומון רמת גן

א.מ.ש אלומיניום מסבירים: כך תקנו ויטרינה איכותית לחלון בזול

לפני כל פעולה בבית חדש או בדירה קיימת, חשוב לבצע סקר שוק ולבחור באנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שיבצעו עבודה מקצועית בתחום בו יש צורך. לחברת א.מ.ש אלומיניום ניסיון של 20 שנה בתחום עבודות האלומיניום שכולל תריסים, חלונות, ויטרינות, רשתות ושלל מוצרים נוספים.

הזמנה של ויטרינה לחלון

יש אפשרות לבצע התקנה של ויטרינות אלומיניום בזול וזאת באמצעות צוותים מיומנים של אלוני אלומיניום שעוסקים בתחום זה כבר שנים רבות. לאור הידע הרב שלהם, הם מגיעים לביתו של הלקוח מבצעים את המדידות המדויקות ומציעים ללקוח את האופציות הקיימות בקטגוריה זו.

יש דגמים רבים של ויטרינות, חלקן עדינות ומקצתן קצת מגושמות יותר, ויטרינות בהירות או כהות בהתאמה למראה העיצובי של פנים הבית. הלקוח בוחן את מלוא האפשרויות ובסופו של דבר מזמין דוגמה ספציפית שנראית לו הנכונה ביותר עבורו.

צילום: PIXABAY

ייצור של ויטרינה לחלון

במפעל היצרני המודרני של אלוני אלומיניום, מייצרים את הויטרינות החדשניות תוך שימוש במסגרות של אלומיניום. חומר גלם מוביל זה הוא המתאים ביותר עבור הזכוכיות העבות כיוון שהוא גמיש ואפשר לבצע באמצעותו אין ספור התאמות לפרופילים שמתאימים לדגם זה. איכותו של האלומיניום היא יוצאת דופן וגם אם הוא קיים שנים רבות בבית, הוא ברוב המקרים לא יעלה חלודה ולא יעלה קורוזיה גם אם הבית ממוקם בסמוך לחוף הים.

העובדה שמשקלו של האלומיניום הוא נמוך מקלה על תהליך הייצור ולכן אפשר לייצר את הויטרינות בכל מידה נדרשת ובכל גודל רצוי. הלקוח מקבל אחריות של המפעל היצרני לתקופה בת חמש שנים כך שהוא יכול להיות רגוע שצוותי השירות יסייעו לו במקרה של תקלה.

היתרונות של ויטרינה מאלומיניום

ייחודו של האלומיניום הוא בכך שהוא חומר מבודד ולכן הטמפרטורה בתוך הבית הן בקיץ והן בחורף היא נעימה, כמו כן הוא חומר שיוצר איטום מעולה ולכן דיירי הבית אינם חשים ברוחות הסוערות בימי החורף ואינם חשים את קרני השמש החזקות והמסנוורות בימים החמים. שתי העובדות יחד מביאות למצבים שבהם לא מפעילים מזגן לעיתים תכופות, לא בקיץ ולא בחורף ולכן יוצרים חיסכון אנרגטי. סך ההוצאות המשפחתיות לנושא החשמל מצטמצמות באופן משמעותי. לכן ההקמה של ויטרינות אלומיניום באמצעות א.מ.ש אלומיניום כוללת חומרים בטיב מעולה והיא כדאית מאד הן לחיי היום יום והן לטווח הארוך.

מחירים מוזלים של ויטרינות

היקפי הייצור הנרחבים של אלוני אלומיניום מובילים לכך שאנו מציעים ללקוחות להזמין ויטרינה איכותית לחלון בזול וכך מאפשר ללקוח ליהנות מכל העולמות. ייצור איכותי, אספקה מהירה, התקנה ללא דופי ומחיר מעולה.

זו הסיבה שלקוחות רבים שלנו מחליטים לקראת החורף הקרוב להחליף את הויטרינות הקיימות שלהם בויטרינות חדשות אשר ייצרו איטום ובידוד מושלמים עבור בני הבית. האופציה הנוחה ביותר היא חלון בלגי מעוצב, אפשרי שיהיה חלון הזזה שאמצעותו מניעים את הויטרינות לכיוון הרצוי בהתאם למזג האוויר בחוץ.

Exit mobile version