Site icon מקומון רמת גן

אתר אינטרנט לעומת עמוד באינדקס מטפלים

המאמר שיעשה לכם סדר בשאלה מתי יש צורך באתר ומתי ניתן להסתפק בעמוד מטפל באינדקס מטפלים

בעידן בו נהיה מקובל לפרסם את עצמכם כמטפלים באמצעות האינטרנט ורשתות המדיה, מטפלים רבים מוצאים את עצמם מתלבטים האם לבנות אתר אינטרנט עסקי או להסתפק בעמוד מטפל באינדקס מטפלים.

מהם היתרונות של כל אחת מן האפשרויות?

הן אתר אינטרנט והן עמוד מטפל באינדקס מטפלים, הם כלים מודרניים אשר יכולים לסייע לכם לטובת קידום הקליניקה הפרטית. שיווק הקליניקה באמצעות אתר אינטרנט ואינדקס מטפלים זו שיטה שהוכיחה את עצמה וממשיכה להתפתח כל הזמן.

לפני שאתם שואלים את עצמכם האם לבנות אתר עצמאי או דף מטפלים, אתם צריכים לשאול שאלה מקדימה, והיא: מה הערך המוסף של כל אחת מן האפשרויות.

צילום: אביחי טבק

אתר אינטרנט יכול לשמש כפלטפורמה להעברת מידע מקצועי, פרטים אודות טיפולים ושירותים נוספים שאתם מציעים. יש אתרים תדמיתיים, המשמשים בעיקר להגדלת החשיפה שלכם לקהלים רחבים, ויש אתרים אשר כוללים אפשרות קביעת תורים אונליין.

החיסרון: אתר מקצועי ומרשים עולה לא מעט, ובנוסף, תצטרכו למלא את האתר בתוכן כדי שהוא לא יראה דל. לשם כך, תצטרכו לשבת ולכתוב בעצמכם מאמרי מידע ותוכן שיווקי, או לשכור את השירות מגורם חיצוני. לצד המידע מומלץ גם לשבץ תמונות ואלו צריכות להיות באיכות גבוהה כדי ליצור את התדמית הנכונה.

החיסרון האחרון הוא שאתר מצריך תחזוקה קבועה. יש צורך לרענן את המידע באתר, להוסיף ולדעת איך לנהל אותו. אז מתי בכל זאת מתאים אתר אינטרנט? כאשר אתם מנהלים קליניקה מבוססת, יש לכם משאבים כלכליים להקמת אתר מקצועי, אתם מעוניינים לשתף במידע ותוכן ורואים באתר כדרך הטובה ביותר לקדם את השירות שאתם מציעים.

לעומת זאת, מטפלים אשר נמצאים בתחילת דרכם ואינם יכולים להרשות לעצמם הוצאות גבוהות או שהם מעדיפים להתמקד בטיפולים עצמם ולא בניהול אתר, יוכלו להשיג את המטרה באמצעות דף מטפל באינדקס מטפלים.

דף מטפל מכיל מידע תמציתי אודות תחום ההתמחות שלכם, היכן אתם מטפלים, ההכשרה שעברתם ופרטים נוספים על פי הצורך. ההימצאות באינדקס מטפלים תאפשר לאתר אתכם בקלות ולקבוע תור על פי פרטי הקשר המופיעים בדף.

נכתב ע"י "הנפשות הפועלות" – מרחב עסקי למקצועות הטיפול

 

Exit mobile version