Site icon מקומון רמת גן

אתם יודעים מה זה דלתות למינטו?

כל אדם ששיפץ את דירת המגורים שלו יודע ששוק דלתות הפנים רווי כיום במגוון אפשרויות שונות. ניתן למצוא כיום דלתות פנים מחומרי גלם שונים, בעיצובים שונים, בגימורם שונים ועוד. כמו כן, ניתן למצוא כיום דלתות פנים עם חלונות, דלתות הזזה, דלתות כיס ועוד. אחד מהדלתות הנפוצות ביותר בשוק דלתות פנים הן: דלתות למינטו.

מדובר על דלתות פופולאריות אשר לא מעט אנשים שמשפצים את ביתם או סתם מעוניינים להחליף את הדלתות הפנימיות שבביתם, מגלים בהם עניין. אם גם אתם תוהים מהם בעצם אותן דלתות והאם כדאי לכם לבחור דווקא בהן, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

מהן דלתות למיניטו?

כאשר מדובר על דלתות למיניטו, מדובר על הציפוי של הדלתות. למיניטו עשוי משכבה דקה של פורמייקה,, אשר מודבק לדלת בחום משמעותי. את הציפוי ניתן למצוא בגוונים שונים כגון: גווני עץ, גווני שמנת ולבו, גווני וונגה ועוד. הציפוי המדובר מכסה את הדלת מכל הכיוונים וכך בעצם מונע חדירה של חמצן או לחות אשר יכולים לגרום לעץ שממנו עשוי הדלת להירקב ולהתנפח.

מכיוון שבשוק כיום ניתן למצוא לא מעט דלתות בעלות ציפויים הקרויים: למיניטו, חשוב לבחון האם מדובר בדלתות שמצופות בחומר אשר קרוי: למינציה שהוא חומר דומה ללמיניטו אך באיכות ייצור נמוכה יותר ובטיב פחות איכותי, או שמא מדובר בדלתות המצופות באמת בחומר הקרוי: למיניטו, שמהווה ציפוי איכותי מאוד.

צילום: Pexels

אם אתם תוהים מדוע דלתות למיניטו הן דלתות כל כך פופולאריות, אין ספק שבשל העובדה שהמחיר של הדלתות הללו לרוב יהיה מחיר נוח והתמורה אותה מקבלים תמורת המחיר היא ללא ספק משתלמת בכל רובד אפשרי.

כיצד בוחרים דלתות למיניטו בצורה הטובה ביותר?

אם החלטתם לרכוש דלתות למיניטו כדלתות פנים לביתכם, כדאי שתשימו לב לדברים הבאים, בטרם אתם רוכשים את הדלתות הרלוונטיות לכם:

  1. חשוב מאוד שהמשקופים לדלת מעין זאת יהיו עשויים מעץ בלוקבורד ולא מסוג עץ אחר שכן, מדובר בסוג עץ עמיד ואיכותי הרבה יותר.
  2. חשוב מאוד לוודא שהדלת מצופה כולה בלמיניטו מלבד החלק התחתון של הדלת.
  3. יש צורך לוודא שהדלת תגיע לפחות עם 3 צירים.
  4. על מנת שהדלת תהיה מבודדת בצורה המיטבית, חשוב מאוד לוודא שהדלת היא בעובי של 44 מ\"מ לפחות וכן בנוי מ2 מעטים שעליהם מודבק ציפוי למיניטו
  5. אם אתם מחפשים דלתות פנים במבצע ומצאתם דלתות למיניטו במחיר משתלם במיוחד ואפילו זול באופן בלתי מוסבר, כדאי שתבדקו היטב אם אכן מדובר על ציפוי למיניטו ולא ציפוי דומה וכן, האם הציפוי הוא בדיוק בעובי הנדרש על מנת לשמר את היתרונות של הדלת הנובעים בשל ציפוי הלמיניטו המיוחד.

רכישת דלתות למיניטו צריכה להתבצע בצורה הטובה ביותר. אין ספק שמדובר על דלתות שיש להן יתרונות רבים, אולם, אם לא תרכשו אותם אצל חברה הידועה במוניטין שלה בתחום דלתות פנים לרבות דלתות למיניטו, לא פעם תוכלו ליפול על דלת פנים שלא באמת מצופה בחומר וכן, לא תמיד מצופה בחומר בצורה היעילה והטובה ביותר. דלתות בכר מציעים לכם דלתות למיניטו איכותיות מאוד, במחירים אטרקטיביים ומשתלמים.

 

מאמר זה נכתב על ידי דלתות בכר. אנו עוסקים בדלתות פנים למעלה מ60 שנה, אנו גאים בניסיון שלנו במכירה והרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב של דלתות שנבחרו בקפידה על ידי צוות מהימן ונכון לרצות דלתות

אנו נמצאים בדרך שלמה 116 תל אביב, תוכלו למצוא אצלנו מגוון של דלתות פנים. ניתן ליצור איתנו קשר לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות בטלפון: 03-6870431

Exit mobile version