Site icon מקומון רמת גן

אריחי בטון חוץ – מגוון שימושים ועיצובים

אריחי בטון הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מעיצוב החוץ ומהווים את הפנים של המקום. אריחי בטון משתלבים בכל חלל, הם מגיעים במגוון סוגים, צבעים ודוגמאות והייצור שלהם נוח, מהיר וללא עלות גבוהה ביחס לאריחים אחרים. 

אריחי בטון חוץ  בעלי השפעה גדולה על הבלטת העיצוב החיצוני של הפרויקט וכיום ניתן לראות כיצד יותר חברות, יזמים, אדריכלים ואנשים פרטיים משתמשים בהם.

שילוב אריחי בטון חוץ בבניה חדשה או שיפוץ מבנה קיים

בכל הנוגע לשיפוץ מבנה קיים או בניית מבנה חדש, ניתן לראות שימוש גבוה באריחי בטון אשר מחליפים את השימוש בסוגים שונים של אריחי חוץ. ניתן לראות כיצד משתמשים באריחי בטון בעיצובים שונים, לצורך חיפוי חיצוני מלא של המבנה ואף משלבים אותו עם חיפויים אחרים בין אם זה עץ או מתכת, בכדי ליצור סינרגיה של חומרים הנותנים משמעות למקום.

צילום: Pixabay

ניתן לראות כיצד השימוש באריחי בטון חוץ, משנה את המראה החיצוני של מקום באורח פלאים ומקנה לו מראה יוקרתי ומרשים, אשר קשה היה להשיג באמצעות חומר אחר.

סוגיי חיפויי חוץ

ישנם מגוון סוגים של חיפויי חוץ אשר כל אחד מהם, נותן פרשנות ומשמעות עיצובית חדשה לחלל המקום. הסוגים בולטים בחיפויי חוץ הם:

  1. בטון מוחלק – מדובר בחיפוי מודרני. הבטון המוחלק מקנה מראה יוקרתי וניתן אף לשלב אלמנטים עיצוביים על גבי הבטון באמצעות יציקה. מדובר למעשה בלוחות בטון המותקנים על גבי החלק החיצוני של המבנה, הם עמידים ולא דורשים תחזוקה מיוחדת.
  2. מרצפות טרצו – אריחים המיוצרים מתערובות מיוחדות הכוללות שילוב של רכיבים אשר מעניקים לה חוזק ועמידות לאורך זמן. את התערבות יוצקים אל התבניות בהתאם לגודל הרצוי ולאחר תהליך עיבוד מורכב מופק האריח. מדובר באריחים מאוד חזקים ולכן נמצאים בשימוש בכל מקום חיצוני באופן שלא ישחק או יתבלה.
  3. קרמיקה – הסוג הנפוץ לחיפוי חוץ, נמצא כיום כמעט בכל חלל בארץ כאשר הנפוץ מבין הקרמיקות הוא הגרניט פורצלן.
  4. בטון אדריכליאריחי בטון חוץ בעלי דוגמאות ועיצובים מרשימים אשר יאדירו את מראה המקום, באופן ייחודי שלא דומה לשום מבנה אחר ומכאן היתרון העיצובי שהוא נותן ומבליט אותו, על פני סוגי אריחים אחרים.
Exit mobile version