Site icon מקומון רמת גן

ארונות תלויים או ארונות עומדים – מה עדיף?

הגיע הזמן להחליף את ארונות האמבטיה? ישנה חשיבות לעשות את הבחירה הנכונה בין ההיצע הקיים. הפונקציונליות של ארונות האמבטיה היא אחת מהתכונות הכי חשובות שיש. אם לא תבחנו את הפונקציונליות של הארון, יכול להיות שהוא לא יספק את הסחורה. מהסיבה הזאת תצטרכו לבחור בין ארונות תלויים לבין ארונות עומדים.

יכול להיות שמבחינתכם ההבדלים בין ארונות תלויים לעומדים הם הבדלים מינוריים. אך במבחן התוצאה ההבדלים יהיו קריטיים, כאלה שמביאים איתם השפעה רבה. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שתעשו את הבחירה? ריכזנו עבורכם את המידע תחת קורת גג אחת. כך שאם אתם מתלבטים בין ארונות תלויים לבין ארונות עומדים, תדעו איזה בחירה תהיה עדיפה.

מהי העדפתכם האישית?

עוד לפני שנכנס לכל מיני פונקציות שונות, ישנה חשיבות שתבינו מהי העדפה שלכם. הרי בסוף הארונות בתוך חדר האמבטיה צריכים להיות כאלה שאתם אוהבים את הנראות שלהם. אם לא תרגישו בנוח בתוך חדר האמבטיה, זה עשויה להשפיע על ההרגשה בתוך הבית עצמו. מעבר לפונקציונליות יש את הטעם האישי שלכם שעשוי להפוך את הקערה על פיה. אם יש לכם העדפה ברורה תלכו אחריה בלב שלם מבלי לחשוב פעמיים.

כמה מקום פנוי יש באמבטיה?

חדרי אמבטיה ידועים בתור חדרים יחסית קטנים, כאלה שצריך למקסם אותם. ארונות אמבטיה תלויים יהיו בעדיפות לחדרי אמבטיה קטנים מכיוון שהם מביאים מקום נוסף. כלומר מתחת לארון עצמו תוכלו לשים עוד דברים שונים כדי שלא יהיו פזורים בכל הבית. לעומתם ארונות אמבטיה עומדים מעולים לחדרי אמבטיה רחבים. כאלה שאתם לא צריכים לחשב בהם כל סנטימטר פנוי שאותו תוכלו לנצל לשימוש מסוים.

צילום: canva
מהו הסכום שתהיו מוכנים לשלם?

הבדל מהותי בין ארונות אמבטיה שונים בא לידיי ביטוי גם בתג המחיר שלהם. ארונות אמבטיה תלויים יגיעו עם מחיר שונה בהשוואה לארונות אמבטיה עומדים. אנו מציעים לכם להבין כמה כסף תהיו מוכנים לשלם על הארון החדש. לאחר מכן תוכלו לראות אילו אופציות יהיו הכי מתאימות והכי נכונות לכם. הסיבה שבגללה כולם עושים בחירות שונות היא שלכל אחד יש תקציב אחר לגמרי. הסכום שאותו אתם מוכנים לשלם יהיה שונה מהסכום של אנשים אחרים.

האם ישנם ארונות נוספים בחדר האמבטיה?

לסיום יהיה עליכם להבין כיצד נראים כל שאר הארונות בתוך חדר האמבטיה שלכם. לעיתים הארון שאתם מחליפים לא יהיה הארון היחיד, ולכן תצטרכו להתייחס לארונות הקיימים. אם קיימים עוד ארונות בחדר האמבטיה מוטב כי תתאימו את הארון החדש אליהם. זה נראה פחות טוב שחלק מהארונות עומדים וחלק מהארונות תלויים. הלכתם לאיבוד בין מבחר האפשרויות שעומד לרשותכם? המומחים של באטליין ארונות אמבטיה מעוצבים ישמחו להעניק לכם ליווי אישי עד לבחירה המוצלחת.

Exit mobile version