Site icon מקומון רמת גן

ארונות שרות עבור חדר האמבטיה

אין ספק שכאשר מדובר על חדר הרחצה, מעבר לאמבטיה שממוקמת שם אנו מאחסנים מגוון מוצרים ופריטים שמשמשים אותנו בכל שעות היום. לרוב ישנו ציוד רב כגון כלי רחצה, כלי ניקוי, תרופות ומוצרים נוספים אשר דורשים יצירתיות בפתרונות האחסון שלהם.

ארונות שרות מהווים כפתרון האידיאלי והנפוץ ביותר בקרב חלל האמבטיה עקב שלל סיבות, אך בעיקר בגלל הנוחות שבהתאמת הארון למרחב המיועד לו ומגוון הצורות שניתן לבחור מהם. הארון אנכי ומוצב על הקיר באופן שאינו תופס נפח רב. תוכלו לאחסן בו מגוון מוצרים: מגבות, כלי רחצה, איפור ומוצרים לשיער.

איך בוחרים ארון שרות

ראשית, חשוב לבחון את חלל החדר היטב ולהבין מה הגודל הרצוי של הארון אותו תרצו לרכוש. חדר הרחצה לרוב הינו חדר קטן יחסית ולכן חשוב לדייק במידות. חשוב לזכור שהארון נפתח ולכן יש לקחת בחשבון את הזווית של פתיחת הדלת כאשר חושבים על המקום המיועד לו.

לאחר מכן, חשבו על התקציב בו תרצו להשתמש עבור הארון. כמובן שטווח המחירים נע החל ממאות שקלים ועד כדי אלפי שקלים כאשר מדובר על חומרים מאוד איכותיים או שמות של מותגים ומעצבי על. החלטה על תקציב מראש תאפשר לכם לבקר אך ורק במקומות הרלוונטיים עבורכם ותעזור לכם להימנע מבזבוז זמן מיותר.

צילום: pixabay

דבר נוסף שכדאי לשים עליו דגש הוא הקו העיצובי של חדר האמבטיה. רצוי לבחור צבעים שתואמים או משתלבים עם שאר הרהיטים וגם להתאים את הסגנון. לדוגמא, אם ברשותכם חדר אמבטיה סופר מודרני עם חיפויים לבנים ומרצפות אפורות בהירות לא כדאי לבחור ארונות שרות בצבעים עזים אשר מתנגדים לשאר החדר.

איך לבצע סקירה נכונה

בכדי לדעת אילו רהיטים יתאימו לחדר האמבטיה שלכם כדאי לבצע סקר שוק מקיף. נסו להגיע עם ראש פתוח לעניין מבחינת צבעים וסגנונות (כמובן שתואמים את החדר) וצאו לבקר בכל החנויות והשווקים שמוכרים מוצרים מסוג זה. תוכלו לבצע מעין סימולציה שתיתן לכם אינדיקציה אלו פריטים ישתלבו טוב יותר.

שימוש במעצב או מעצבת פנים

אם החלטתם לבצע שיפוץ מקיף לחדר האמבטיה וברשותכם תקציב גדול לנושא, רצוי לשקול אופציה של שימוש במעצב פנים. חלקנו אינם בקיאים בכל הנוגע לעיצוב הבית ולכן עזרה מקצועית תוכל לכוון אותנו אל עבר הפריטים הנכונים עבור ביתנו. עם זאת, זכרו שאתם אלה שיצטרכו לצפות מידי יום ביומו ברהיטים בחדר הרחצה ולכן אתם צריכים להרגיש שביצעתם בחירה מתאימה עבורכם.

ארונות שרות לחדר האמבטיה אכן מהווים כפתרון אידאלי עבור אחסון החפצים השונים. אצלנו באמבין תוכלו לקבל מידע עבור מגוון רחב של ארונות אמבטיה שונים, צורות וגדלים שמתחדשים בכל עונה. היכנסו לאתר האינטרנט שלנו וצפו בהדמיות השונות של סגנונות חדרים שונים אשר עיצבנו במשך השנים וכך תוכלו לקבל החלטה שקולה ומדויקת.

Exit mobile version