Site icon מקומון רמת גן

אפליקציה לחתימה על מסמכים

היום כבר לא נוהגים לחתום על מסמכים כמו בעבר. מי חותם היום באמצעות עט על דף? מישהו חתם לאחרונה על קבלה פיזית בסופר? נדמה שהעולם כולו עבר לפורמט אחר.

כיום עם התפתחות הטכנולוגיה, החתימות שלנו נעשות על ידי מערכות דיגיטליות אשר באמצעותן אנחנו למעשה יכולים לחתום על צג המיועד לכך, והחתימה מועברת ישירות למערכת המחשוב.

חשוב לדעת שעל מנת שאכן החתימה תישמר וגם תיווצר בצורה הנכונה, יש לתת את הדעת על כך שהחתימה תיעשה באמצעות אפליקציה מיוחדת המיועדת לשם כך, הנקרית גם אפליקציה לחתימה על מסמכים. האפליקציה אמורה להתאים למטרה ולהנגיש לעסק את הדרך הנכונה ליצור את החתימות ולשמור אותן בפורמט הנכון והמבוקש.

קרדיט: Freepik.com

101 דיגיטלי

טופס 101 הוא אחד הטפסים שרבים מהעובדים מוצאים את עצמם נאלצים למלא מידי שנה. מדובר בטופס שלצורך המילוי שלו היה צריך עד לא מזמן לגשת אל כח האדם של החברה. מעבר לכך אם הייתם צריכים להגיש אותו לרשויות המיסים, היה עליכם להמתין בתור, למלא שם טופס שכולל שורה ארוכה של פרטים כאשר לאחר מכן נדרשה שוב המתנה בתור לצורך הגשת המסמך והזנה שלו אל המחשב על ידי הפקיד. עד שהאישור לתיאום מס התקבל, חלפה שעה ארוכה ומייגעת הן עבור העובד והן עבור הפקיד. כיום זה כבר ממש לא נעשה בצורה כזו. 101 דיגיטלי הוא הפתרון החדש.

אנחנו יכולים למלא את טופס 101 באמצעים מקוונים וכך ליהנות מפעולה אשר נעשית באופן מהיר ויעיל תוך חיסכון במשאבים ובזמן הן של הלקוחות והן של הפקידים במשרדי מע"מ.

עבודה עם טפסים חכמים

חברות רבות מציעות כיום טפסים חכמים אשר אותם אפשר למלא באמצעים מקוונים. את הטפסים החכמים אפשר לשלוח באמצעות הדואר האלקטרוני, גם כאשר הוא מלא וגם חתום וכך הטופס מוזן מידית במערכות הנכונות.

הודות לאפשרות הזו של מילוי טפסים חכמים, אפשר ליהנות מחיסכון רב בכוח אדם, בהפחתת השימוש בנייר ובכלל מהתנהלות הרבה יותר פשוטה והרבה יותר קלילה של מילוי טפסים והתנהלות משרדית מסודרת. לצורך הכנת טפסים חכמים, יש לפנות ולהיעזר באנשי מקצוע שיכינו את הטפסים או ייפתחו את התוכנות הנכונות, אשר באמצעותם אפשר יהיה ליצור את הטפסים הרצויים.

חשוב לשים לב כי כאשר מדובר בטופס חכם, הוא חייב להיות טופס מתוכנן היטב, עשוי כמו שצריך גם מהבחינה הגרפית וגם ידידותי ונוח לשימוש עבור הלקוח.

אי פורמס מציעה את השירות המושלם ואת האפשרות לכל בית עסק ליהנות מטפסים חכמים ברמה מקצועית גבוהה ומרשימה.

Exit mobile version