Site icon מקומון רמת גן

אל תשכחו לבצע הערכת שווי נכס

הערכת מחיר דירה היא דבר חשוב והכרחי שכן הרבה אנשים ממהרים לרכוש דירות ללא ווידוא שאכן הדירה שווה את המחיר שלה בהתאם לאזור שהיא נמצאת ובהתאם לגודלה ולמצבה. לשם הערכת מחיר דירה בצורה טובה אנחנו נהיה חייבים את שירותיו של שמאי מקרקעין אשר יספק לנו במדויק את הערכת מחיר הדירה, שמאי מקרקעין יבדוק לנו את הדירה הן מבפנים ובחוץ ויבין למעשה אם ישנם דברים אשר הסתירו מאיתנו, האם הדירה נמצאת במצב טוב, האם שווי הדירה תואם לאזור שהיא נמצאת בו והאם היא תואמת למצב שהיא נמצאת בו. בשביל למצוא שמאי טוב אנחנו יש לנו מספר אפשרויות, הראשונה והטובה ביותר זה באמצעות המלצות ממכרים, השנייה זה באמצעות האינטרנט, והשלישית זה באמצעות הרמת טלפון לשמאי, רוב השמאים מציעים שיחת טלפון בחינם בשביל היכרות עם השמאי ועם שירותיו. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיו המצוינים של משרד רון קרם שמאות מקרקעין וליווי השקעות נדלן. רון יספק לכם שירותי מקרקעין למשרד הפרטי, העסקי והציבורי, תוך ניסיון עשיר בתחום של מעל 15 שנה, כמו כן הוא גם ילווה אתכם בהשקעות נדל"ן וייעוץ כלכלי.

קרדיט https://ronkram.co.il

אם אתם מתלבטים ואתם לקראת רכישה של דירה חדשה או לחילופין אתם מעוניינים לברר שווי הנכס הקיים שלכם, אל תהססו ואל תחכו, פנו עוד היום לשמאי נדלן מוסמך רון קרם והוא ישמח לעזור לכם.

להיכנס לבית בביטחון

בשביל להיכנס לבית שלכם בביטחון לאחר רכישתו אתם תהיו חייבים הערכת שמאי לדירה. הערכת שמאי לדירה תעזור לכם להיכנס לנכס שלכם בידיעה שהנכס נמצא במצב הטוב ביותר ושהוא אכן שווה את הסכום שאנחנו עומדים להשקיע בו. כמו כן הערכת שמאי לדירה הינה חשובה שכן אנו לא נוכל לראות את כל הדברים אשר מתרחשים בבית, וכן השמאי יבדוק מה התוכניות העתידיות בסביבת הבית דבר אשר יכול להשפיע על שווי הדירה לטווח הארוך שלה.

לרכוש בצורה חכמה

קרקעות להפשרה הן תחום נרחב שהרבה אנשים רוצים לקחת ממנו חלק שכן הדבר לא בהכרח תמיד חכם, ויש להיוועץ עם שמאי מקרקעין אשר יעניק לנו את הפרטים המדויקים לגבי הרכישה ולמעשה יעזור לרכוש קרקעות להפשרה בצורה חכמה. ברכישת קרקעות להפשרה אנחנו נצטרך לבדוק תוך כמה זמן הקרקע תהיה מופשרת, מי הוא המוכר של הקרקע זאת אומרת לבדוק את המוניטין שלו ולנסות להכיר אותו כמה שיותר, לבדוק את אזור הקרקע אם הוא רלוונטי, וכן תכנונים עתידיים בסביבת הקרקע. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיו המצוינים של משרד רון קרם שמאות מקרקעין וליווי השקעות נדל"ן אשר יספק לכם כללי שירותי מקרקעין כמו למשל ייעוץ בקרקעות להפשרה, הערכת מחיר דירה, ליווי בהשקעות נדל"ן ועוד, רון מקפיד על יחס חם ומקצועי לכל לקוח שלו תוך עשיית הטוב ביותר עבור כל לקוח שלו. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 052-3551162 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

Exit mobile version