Site icon מקומון רמת גן

אלפי תושבים נהנו מפורים שמח במיוחד: סיכום החג

כ-20 אלף משתתפים באירוע פורים המרכזי בכיכר רמב"ם ברמת-גן. צילום: אילן ספירא

סיכום חג פורים ברמת גן: אלפי תושבי רמת גן יצאו לרחובות העיר מחופשים ושמחים בכדי לחגוג את חג פורים במזג אוויר אביבי וחמים במיוחד. תושבי העיר נהנו מהאירוע המרכזי בכיכר רמב"ם, חשוב לציין שהפעילות הונגשה לבעלי מוגבלות. בנוסף חגגו ילדי העיר בתאטרון קהילתי חדש שבו העלו מופע מיוחד לחג, וקהילה תומכת "חיים עצמאיים" חגגה גם היא.

ילדי העיר בתאטרון קהילתי חדש שבו העלו מופע מיוחד לחג. תמונה: יח"צ
השנה הוקם ברמת גן תיאטרון קהילתי, תיאטרונוע שמו, במסגרתו העלו ילדי העיר מופע ייחודי לפורים 'מגילת אסתר – גרסת הריאליטי',  כחלק מארועי השכונות שקיימה עיריית ר"ג.
להקת השחקנים המוכשרים שהעלתה את ההצגה, מנתה כ-10 ילדים מגיל 6 עד 12 מבתי הספר עליות, בן גורין והמנחיל.
את התיאטרון הקימו תושבי העיר נועה וגני מנדלסון – סטבינסקי, הבאים מתחום אומנויות הבמה, מתוך רצון לתת מקום לילדי העיר להביא את עצמם לידי ביטוי בפן התיאטרלי וכמו כן, לתת להם במה  במסגרת אירועים קהילתיים, המתקיימים ברחבי העיר במהלך השנה.

כ-20 אלף משתתפים באירוע פורים המרכזי בכיכר רמב"ם ברמת-גן

כ-20 אלף אנשים ניצלו את מזג האוויר האביבי והגיעו להשתתף באירוע פורים המרכזי של רמת-גן, שנערך ביום שישי (2.3) בכיכר רמב"ם (אורדע) בין השעות 10:00 ל-14:00. לצד הזמר איתי לוי וכוכבי הילדים שי ורועי שהופיעו בבמה המרכזית, המתין להמונים שהגיעו לרחוב ביאליק הפנינג חגיגי עם מגוון הפעלות, בהן פינת מתופפים, מתנפחים, דוכני קעקועים, פינות יצירה, ג'ימבורי לקטנטנים, דוכני מזון ועוד – כשגולת הכותרת הייתה תהלוכה של דמויות ענק.

כ-20 אלף משתתפים באירוע פורים המרכזי בכיכר רמב"ם ברמת-גן. צילום: אילן ספירא

בין התחפושות הססגוניות שעיטרו את החגיגה הגדולה של רמת-גן נצפו, כמדי שנה, דמויות האנימציה של דיסני וגיבורי הקומיקס המוכרים והאהובים, אך גם מבחר תחפושות מקוריות במיוחד דוגמת ילד שהתחפש לדלי פופקורן, ילדה שהתחפשה לקוביה הונגרית ואדם שהתחפש לחילזון ענקי.

ראש העיר, ישראל זינגר, הסתובב בין הדוכנים ונפגש עם התושבים, ואף עצר לצילומים משותפים עם כמה מילדי העיר. "נפלא לפגוש תושבים בכל הגילאים – מילאתם לי את הלב בשמחה!", אמר זינגר בהתרגשות, והוסיף: "השנה יש עשרות אירועים ברמת-גן. דאגנו לקיים חגיגה בכל שכונה בעיר וכן להפיק אירועים מרכזיים שמתחשבים בצרכי הנגישות השונים".

אירוע פורים מוצלח נוסף שארגנה עיריית רמת-גן צוין בלילה של יום ד' (28.2) בכיכר שניצר במתחם הבורסה, במסגרת אירועי Purim Street Party. אלפי צעירים מגיל 18 ומעלה נהנו ממסיבה של ערוץ הכיבוד, הופעה של ג'ימבי ג'יי, סט מוזיקלי מקפיץ של די.ג'יי, אוכל מדוכנים של רושפלד ושתייה טובה במחירים מוזלים.

פעילות פורים שנערכה בקהילה תומכת "חיים עצמאיים"

קהילה תומכת "חיים עצמאיים" במרכז וצפון ת"א מקבוצת תיגבור בשיתוף המרכז לחיים עצמאיים חגגו השנה פורים שמח ומבדח במיוחד. בתוכנית: מסיבה עליזה אשר כללה הפעלת יוגה צחוק, תחרות תחפושות, כיבוד, מוסיקה וריקודים.

קהילה תומכת מהווה פתרון לנכים, אשר מתגוררים בבתיהם ושם הם מקבלים את כל שירותי הסיוע להם הם זקוקים. חברי הקהילה התומכת נהנים ממירב השירותים להם הם זקוקים על מנת להישאר עצמאיים בביתם ולהמשיך בשגרת חייהם המוכרת בסביבתם הטבעית.

Exit mobile version