Site icon מקומון רמת גן

חלוקת הירושה בהתאם לצוואה

צילום: pixabay

עורך דין צוואות וירושות מהווה איש מקצוע מאוד חשוב לכל אדם שמצוי בסיטואציה שבה הוא מוגדר יורש בהתאם לחוק או בהתאם לצוואה שהותיר אחריו המנוח. עורך דין מעין זה יכול לסייע בדברים רבים לרבות: עריכת הסכם בין יורשים, הוצאת צוואה לפועל על ידי הגשת בקשה לצו צוואה או הגשה למתן צו ירושה לרשם לענייני ירושות, הוא יכול לייצג אתכם במקרים שבהם אתם מתנגדים לצוואה כלשהי, הוא יכול לסייע בעריכת צוואה במקרים של איתור צו ירושה ועוד. מכיוון שעורך דין זה הוא בעל חשיבות רבה ומכיוון שיש לו לא מעט תפקידים, אם אתם זקוקים לשירותיו, חשוב מאוד שתבחרו אותו בצורה נכונה.

הסכם בין יורשים- במה מדובר?

אחד המקרים שבהם יהיה לכם צורך לבחור בשירותיו של עורך דין ירושות וצוואות מקצועי ומנוסה הוא מקרה שבו כיורשים, אינכם מעוניינים לערוך את חלוקת הירושה בהתאם לצוואה או בהתאם לחוק הירושה, אלא, אתם מעוניינים לערוך אותו בהתאם לרצון שלכם. הסכם בין יורשים מהווה לא פעם את הדבר הנכון עבור יורשים. ישנם לא מעט מקרים שבהם הוא יכול למנוע סכסוכי ירושה ומריבות בין אחים, ישנם מקרים שבהם הוא יכול לחסוך במס על נכסים שונים ליורשים וישנם מקרים שבהם הוא מסדיר בעלות טובה ונוחה יותר על נכסים עבור היורשים. מכיוון שהסכם מעין זה יכול לתרום רבות ליורשים והוא בעל משמעות וחשיבות רבה, יש צורך לבחור בעורך דין ירושות וצוואות מקצועי ומנוסה לצורך עריכת ההסכם המדובר. עורך דין מעין זה יסביר לכם על ההסכם, על האופציות שעומדות על הפרק ויסייע לכם להגיע להבהרות והסכמות רלוונטיות להסכם. מלבד זאת, בכדי שלהסכם יהיה תוקף משפטי, הוא חייב להיערך על ידי עורך דין מקצועי ומנוסה, שינסח אותו בצורה מדויקת וברורה ויחתום עליו.

כיצד תבחרו עורך דין ירושות וצוואות?

עורך דין ירושות וצוואות הוא למעשה עורך דין המתמחה בדיני משפחה. יחד עם זאת, חשוב מאוד שלא לבחור כל עורך דין דיני משפחה, אלא עורך דין אשר ידוע כי הוא מתמחה באופן ספציפי בדיני ירושות וצוואות ועוסק בכך לא מעט. המטרה היא שעורך הדין יכיר היטב את התחום על כל רבדיו, בכדי לסייע לכם בכל תחום שאתם זקוקים לו במסגרת נושא זה, בצורה יעילה ואיכותית. בדקו היטב איזה עורך דין ידוע כמקצועי מאוד בתחום זה, בעל ותק, המלצות ומוניטין, טרם אתם בוחרים בו.חייגו עכשיו: 077-510-0268

 

Exit mobile version