Site icon מקומון רמת גן

איתור נזילות מים בגינה – כיצד נגלה?

credit:canva.com

איתור נזילות מים בגינה מתבצע בשיטות שאינן פולשניות על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום. הצוות המיומן של חברת בדק טכנולוגיות מאתר דליפות תת קרקעיות באמצעות שימוש בכלי בדיקה מתקדמים לאיתור מדויק, יעיל ומהיר של הנזק והרכבת תוכנית טיפול מתאימה, ללא צורך בגרימת נזק נרחב לשטח.

איתור נזילות מים בגינה בשיטות שאינן פולשניות

הגישה המסורתית של איתור נזילות מים בגינה מבוססת על חשיפת הצינור. חפירת תעלה תתחיל. החפירה תימשך עד לגילוי הדליפה. יהיה צורך לקבוע צוות חפירה. גישה זו עלולה להיות גוזלת זמן, יקרה ומפריעה.

שיטות ההייטק שבהן משתמשים היום המומחים בתחום מאפשרות לאתר את מיקום הנזילה ללא צורך בחפירה. אפשר להתחיל מיד. זה לא מפריע וזה חוסך זמן וכסף. לאחר איתור, חפירה כדי לחשוף את הדליפה לצורך אישור חזותי מתבצעת בתהליך ממוקד ביותר.

איתור צינורות תת קרקעיים

מגוון ציוד משמש כחלק מגישת האיתור נזילות מים בגינה תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. לא תמיד ניתן לגלות את קו צנרת המים התת קרקעית. ציוד מתקדם משמש למיפוי הצינורות.

הציוד שימושי במיוחד בנכסים גדולים שבהם צינורות עוברים על שטחים גדולים. ניתן לסמן את הקו שלאורכו הונחו צינורות תת קרקעיים. שיטות זיהוי מומחים משמשות לאורך קו הסקר.

עם אנשי מקצוע מומחים בתחום, הבעיה מטופלת מיד ומונעת נזקים נרחבים

המומחים של חברת בדק טכנולוגיות מתמחים בתהליכי איתור נזילות מים בגינה, ויש לנו ניסיון של שנים. זה אומר שכשאנחנו מוצאים נזילה, אנחנו מתחילים לתקן אותה מיד. בין אם יש לכם נזילה בצנרת תת קרקעית של אספקת מים, או נזילה בכל צינור תת רצפתי בתוך נכס, הידע המומחה שלנו מאפשר לנו לגלות את הנזילות באמצעים מתקדמים ולתקן אותם מבלי לגרום להרס נרחב.

לאחר הבדיקה הראשונה, נספק דוח מלא שמפרט את הממצאים, כחלק משירות יסודי שאנו מציעים בתהליכי איתור נזילות מים בגינה. היקף עבודה והצעת מחיר קבועה לכיסוי כל התיקונים והחזרת הגינה למצבה התקין, מתלווים לדוח הבדיקה. עם זמינות ברחבי הארץ שבעה ימים בשבוע, נוכל לתזמן לכם ביקור גלאי נזילות במהירות.

Exit mobile version