Site icon מקומון רמת גן

אישור נוטריון לתרגום מסמכים ותעודות

אם אתם צריכים להגיש תרגום מאושר של מסמכים ותעודות לגופים רשמיים כמו משרדי ממשלה, בתי משפט או אוניברסיטאות, עליכם לצרף אישור נוטריוני ולעתים גם אפוסטיל.

אישור נוטריון

נוטריון הוא עורך דין מעל 10 שנים שעבר הסמכה לשמש כנוטריון. אישור נוטריוני מהווה אסמכתא רשמית לנכונות האמור באישור, כך למשל שהעתק של מסמך נאמן למקור, שאדם חתם על מסמך, או שהתרגום הינו נכון ומתאים למקור. למידע נוסף ראה באתר של יצחק גולדשטיין עורך דין ונוטריון ברמת גן, בני ברק והסביבה.

עו"ד יצחק גולדשטיין. צילום: יח"צ

אישור נוטריוני לתרגום תעודות ומסמכים

מדובר באישור שנדרש פעמים רבות. להלן מספר דוגמאות:

אישור אפוסטיל

אפוסטיל הינו אישור הניתן על פי אמנה בינלאומית לאישור מסמכים ממדינה למדינה.

מי שמקבל מסמך מאושר ע"י נוטריון במדינה אחרת, אינו יודע האם הנוטריון הינו מוסמך. לצורך כך מצרפים אישור אפוסטיל שמקנה למסמך תוקף בין מדינות.

כיצד לקבל אישור נוטריון לתרגום

לקבלת אישור נוטריון יש לפנות למשרד עורכי דין ונוטריון העוסק בשפות המקור ובשפת התרגום. בדרך כלל בשפות עברית ואנגלית.

שכר הנוטריון קבוע בתקנות הנוטריונים והוא מתעדכן משנה לשנה ע"י משרד המשפטים בהתאם למדד. מחיר אישור תרגום נוטריוני נקבע בהתאם למספר המילים שבתרגום, והנוטריונים אינם רשאים לגבות שכר גבוה או נמוך מהשכר שנקבע ע"י משרד המשפטים.

כדי לקבל שרות מקצועי, אמין ואדיב, מומלץ לפנות ליצחק גולדשטיין, משרד עורכי דין ונוטריון ברמת גן, בני ברק והסביבה, המטפל באישור נוטריון לתרגום תעודות ומסמכים. המשרד עוסק במשפט אזרחי-מסחרי בדגש על מקרקעין, ירושות וצוואות וניהול הליכי ליטיגציה מורכבים.

ליצירת קשר עם יצחק גולדשטיין, משרד עורכי דין ונוטריון, פנו באחת מהדרכים הבאות:

Exit mobile version