Site icon מקומון רמת גן

איפור חורף 2021 – כל הטרנדים החמים לעונה הקרה

מותגי האיפור המובילים בארץ ובעולם החלו לחשוף בתקופה האחרונה את הטרנדים החדשים והמלהיבים לאיפור חורף בשנת 2021. בין הטרנדים המובילים לאיפור חורף 2021 ללא ספק הצבע הכחול שולט, ובמסלולים שהתקיימו בשבועות האחרונים במסגרת תצוגות האופנה לחורף הקרוב ניתן לראות לא מעט חידושים מקוריים ושימוש מושכל בשילובי צבעים, בדגש על הגוון הכחול והמהפנט במראהו.

טרנד האיפור המיסטי

בתצוגות האופנה בלטו הדוגמניות הבינלאומיות עם איפור מיסטי יפהפה ומקורי, האיפור המיסטי יוצר תחושה של מסתורין וחושניות, ולמרות הפשטות שבו האיפור מציע עומק מרשים בזכות טכניקת החצים. באיפור המיסטי מורחים חצים רחבים המכסים חלק גדול מהעפעף העליון, ולמעשה אין צורך באיפור נוסף בגלל המראה הייחודי.

יש מאפשרים מובילים שהגדילו לעשות והם שיפרו את טכניקת האיפור של החצים הרחבים באמצעות שילוב שני גוונים בחצים, ובתוספת של אייליינר בגוון בהיר יחסית וצלליות בשני צבעים.

איפור "כמו בובה". צילום: Pixabay

איפור בובתי כבד

אחד הטרנדים בתחום האיפור לחורף 2021 הוא איפור בובתי כבד עם קונטורינג מודגש. כדי ליצור את המראה הבובתי והחושני משקיעים באיפור עיניים מסיבי וכבד, בשילוב ריסים מודגשים ובגוונים טבעיים. את האיפור הבובתי משיגים באמצעות טכניקת האיפור המעושן תוך שימוש באיפור בגוונים חומים כדי ליצור את ההדגשה הרצויה, ולאחר מכן יוצרים את אפקט העיניים המודגשות של הבובה, בשילוב ריסים קוצניים ומודגשים.

האיפור הבובתי הכבד מתאים גם לרוח התקופה כאשר עוטים מסיכות על הפנים, הוא מתאים גם לאירועים, לשיחות חשובות בזום, לפגישות רומנטיות ועוד.

כחול שולט

כפי שציינו בתחילת הכתבה, האיפור הכחול חוזר לקדמת הבמה ועומד לשלוט באיפור החורף לשנת 2021. אם אתן מחפשות טיפים לאיפור דרמטי וטרנדי לחורף שרק החל בישראל, כדאי לכן לקבל השראה מטרנד האיפור הכחול. אחד הטיפים החשובים עבורכן הוא קודם כל לאפר את אזור העיניים ורק אז להמשיך באיפור שאר חלקי הפנים, בשונה מטכניקת האיפור הקלאסית בה משאירים את איפור העיניים לסוף.

חזר לאופנה. צילום: Pixabay

כדי להשיג את המראה הדרמטי והעדכני לחורף הקרוב, כדאי לכן להשתמש בקונסילר איכותי ועמיד, יש למרוח שכבה נדיבה על כל שטח גלגל העין, הקונסילר יסתיר פגמים ותפקידו לייצב ולהבטיח את עמידות האיפור סביב העיניים. לאחר מריחת קונסילר עליכם למרוח צללית כחולה בגוון המתאים לכן ביותר, עדיף לכן לבחור צללית עם גימור מט או מבריק. חשוב למרוח שכבה נדיבה של צללית בגוון כחול, את הצללית כדאי ליישם באמצעות מכחול עדין, מקו הריסים העליון ועד לשקע העין, ולאחר מכן יש לטשטש את הצללית הכחולה וליצור מראה מעושן רך ועדין יחסית.

ליפסטיק אדום חוזר לאופנה

אחרי שנגמלתן מהליפסטיק האדום שלכן כעת הוא חוזר לאופנה והמאפרים משתמשים בו בנדיבות באיפור החורף לשנת 2021. כדאי לבחור ליפסטיק בגוון טבעי, במיוחד אם מאפרים את העיניים באיפור כבד.

גם האיפור הססגוני חזר להיות טרנדי בחורף 2021, אך הצבע הכחול שמזכיר אוקיינוס הוא השליט הבלתי המעורער לחורף הקרוב.

איפור כבד יחסית כמו טרנד האיפור הבובתי מתאים בעיקר לשעות הערב ולאירועים, את הליפסטיק הנועז כדאי למרוח לאחר הסרת המסכה מהפנים. האיפור המיסטי מתאים לאירועים וליומיום, וכדאי לכן לבחור באיפור היפהפה והקסום גם לעבודה, ובמיוחד לשיחות זום חשובות.

Exit mobile version