Site icon מקומון רמת גן

אינדקס אתרים – ככה מתקדמים באינטרנט

אינדקס אתרים דף הבית חדש שהוקם ע"י עט תקשורת משרד המתמחה בפרסום והקמת אתרים מציע פרסום שיקדם אותכם בגוגל בתוך זמן קצר.

מה זה בכלל אינדקס אתרים?
אינדקס אתרים הוא למעשה אתר עם דף בית ובו פרסומים של אתרים ועסקים העוזרים להם להתקדם בגוגל. באתר עצמו מופיעים אלפי קישורים לאתרי האינטרנט המובילים והמומלצים ביותר.

למה כדאי לי להופיע באינדקס האתרים?

בראש ובראשונה המדובר בדרך הקלה ביותר להתקדם בגוגל. בניגוד לקידום בתשלום שאינו קבוע ועולה כסף קידום טבעי באמצעות קישורים מביא תוצאות לאורך זמן וללא עלות גבוהה.

קיימים יתרונות רבים לקישורים היוצאים מאתר מוכר ומסייעים לקדם את האתר שלכם או את העסק שלכם בצורה יעילה יותר.

מה זה בכלל קידום אורגני?
מדובר למעשה בתחום שיווקי שבמסגרתו לאחר מתן מענה לפרמטרים מסוימים שגוגל מבקש כמנוע חיפוש הגדול בעולם ניתן להתקדם ברשת.  קיימות שיטות רבות המאפשרות להציג אתר בפני גולשים המבצעים חיפושים במנוע החיפוש של גוגל. וכידוע כולנו משתמשים במנוע החיפוש של גוגל כדי לקבל מידע על נושאים שונים. ההגעה למיקום טוב בתוצאות מאפשרת להביא תנועה ולקוחות חדשים את האתר והעסק.

צילום: pixabay

תוך כמה זמן אני אוכל לראות תוצאות לאחר הפרסום באינדקס שלכם?

הדבר תלוי בעיקר בתחום שבו אתם עוסקים ובנפח החיפוש של המוצרים או התחומים שלכם. קיים הבדל גדול בין תחום מבוקש ובו עשרות אלפי חיפושים ביום לבין תחום נדיר ובו חיפושים מועטים. עם זאת לפעמים דווקא בנישות או תחומים שנדמים איזוטריים אין תחרות וקל להגיע מהר למקומות הראשונים בחיפוש דבר ששווה עבורך כסף רב.

האם זה עולה לי כסף?
תלוי בך. קיימת האופציה לפרסם חינם את האתר או העסק שלך ללא תשלום. אך המדובר בפרסום קטן יחסית ולא מורחב. לחלופין קיימת אופציה זולה של תשלום עשרות שקלים בלבד לשנה על מנת לקבל פרסום מורחב. הפרסום המורחב כולל את פרטי העסק, קישורים, מידע נוסף, קישור לרשתות החברתיות וגם לוגו תמונות ומפה.

מה לעשות אם אני רוצה לפרסם באינדקס אתרים?
זה הכי פשוט שיש פשוט ללחוץ על הקישור המצורף ואתה בדרך לעלות לרשת.
כנסו לקישור דלהלן: https://indexweb.co.il

Exit mobile version