Site icon מקומון רמת גן

אין דבר העומד בפני הרצון להיות יפה

כל כך קל היום להגיע לתוצאות מרשימות בטיפוח עצמי, שבאמת אין כבר צורך להתפשר על טיפולים ותכשירי יופי שלא באמת משרתים אותנו. הטכנולוגיות החדשניות מתמודדות בהצלחה עם כל כך הרבה בעיות עור ופגמים שזה כבר הרבה יותר פשוט להשיג תוצאות מצוינות, אם הולכים לקבל טיפול יעיל אצל מישהי שהמליצו עליה וראיתן את תוצאות העבודה שלה. בדרך כלל, לכל קוסמטיקאית תל אביב יש את חוג הלקוחות שלה שלא עוזב אותה לאחר שנפתרו הבעיות הראשוניות. גם לבנות המזל שזקוקות בדרך כלל רק לטיפולי תחזוקה ושימור העור הטוב שלהן ברור שאם מוצאים קוסמטיקאית טובה כזאת לא מוותרים עליה. בקליניקה של פיקל ריקי כבר יש חוג לקוחות כזה שגם נהנה מטיפולים מתקדמים במכשור יעיל וחדשני, וגם רוכש תכשירים שפיקל בעצמה ממליצה עליהם בגלל היעילות שלהם והתוצאות המרהיבות שהם מניבים.

קרדיט: Freepik

לקנות מוצרים איכותיים ויעילים

בשלל המוצרים הקוסמטיים שמוכרים לנו יש כמה סוגים. יש את מוצרי הקוסמטיקה הטבעית, יש את מוצרי המדף השווים לכל נפש שהתוצאות שלהם סבירות במקרה הטוב, ויש את הקטגוריה המובחנת והממותגת של תכשירים שנמכרים רק אצל קוסמטיקאיות מובילות. בדרך כלל מדובר בתכשירים שנרקחים על סמך גילויים מדעיים ומכילים רכיבים שנחשבים לרכיבים פעילים מאוד שגם מצליחים לשנות את המצב לטובה. ההבדל בתחושה שלאחר השימוש בתכשירים כאלה לבין תכשירי מדף יעילים במידה פחות מורגש מאוד במיוחד כשרואים את מצב העור לאחר מכן. לקטגוריה זאת שייכים גם מוצרי חוה זינגבוים, שנהנים ממוניטין מקצועיים גם אצל קוסמטיקאיות וגם אצל לקוחות מרוצות. אם זה עובד שנים ביעילות, זה פשוט מקצועי ואיכותי.

לשלב מוצרים עם טיפולים

לקוחות רבות מגיעות לראשונה לקליניקה של קוסמטיקאית רפואית רק משום שהייתה להן בעיה כמו אקנה, שיעור יתר או פיגמנטציה בפנים. גם לאחר שנפתרו בעיות אלה יש צורך בשימור התוצאות ובתחזוקה נאותה של העור נגד פגעי הגיל והאוויר סביבנו ולכן יש צורך לשלב אותם עם תכשירים יעילים ואיכותיים. לאחר טיפולים כמו העלמת צלקות בפנים, במכשור מתקדם, על אחת כמה וכמה שיש לתחזק את העור ולשמור עליו בתכשירים מוכרים שקיבלו את כל אישורי משרד הבריאות, כדי למנוע נזק. זאת הסיבה שבקליניקה לקוסמטיקה רפואית כמו אצל פיקל ריקי מחזיקים תכשירים למכירה ללקוחות לאחר שעברו את כל הבדיקות והם שומרים על מצב העור ומשפרים אותו עם הזמן, בהתאם להישגי הטיפולים שנעשו.

Exit mobile version