מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
כתבות אחרונות במקומונט רמת גן:
  • 15 מאי, 2025 חברת האוטובוסים "דן" מבטיחה שיפור בשירות לבני הגיל השלישי ברמת גן
  • 26 אפריל, 2025 נערה בת 12 התמוטטה בביתה בר"ג – פונתה לבית החולים לאחר החייאה
  • 24 אפריל, 2025 פותחים שערי פרנסה: מהי חלת מפתח ולמה אופים אותה דווקא עכשיו?
  • 24 אפריל, 2025 תלמידי מגמת התיאטרון ב"אהל-שם" נגד הכוונה לקצץ במגמה: "הבגרות שלנו בסכנה"
  • 2 אפריל, 2025 המהפכה התחבורתית מתחילה: מיליון ישראלים יהיו זכאים לנסיעה חינם בתחבורה הציבורית כבר בימים הקרובים
  • 2 אפריל, 2025 מה עשו שוטרי תחנת רמת גן שריגש כל כך את המבלים בפארק הלאומי?
  • 13 מרץ, 2025 "אף אחד לא צריך לוותר על ההורות": רפאל פלג פותח דלת להורות באמצעות פונדקאות
  • 5 מרץ, 2025 עיר עם עוצמה: גבעתיים מתברגת בצמרת החוסן היישובי בישראל
  • 26 פברואר, 2025 לזכרם של ילדי משפחת ביבס: זו ההחלטה של ראש עיריית רמת גן
  • 18 פברואר, 2025 ניצחון הרוח הספורטיבית: אליפות הכושר הגופני לתיכונים
מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
ראשי » צרכנות » איך תוכלו למשוך לקוחות באמצעות האינטרנט?

איך תוכלו למשוך לקוחות באמצעות האינטרנט?

אביעד ברטוב 1 אפריל, 2019

בעולם של היום, האינטרנט הוא כבר מזמן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו וכיום אנחנו מחוברים ללא הפסקה לטלפונים, מחשבים, או כל אמצעי אחר שמאפשר לנו לגלוש ברחבי הרשת. עובדה זו מביאה עימה בשורה משמעותית וחשובה לכל העסקים והחברות ולכן אנחנו עדים לעלייה משמעותית בשנים האחרונות בהיקפי הפרסום ובתקציבים שחברות מוכנות להשקיע במסעות פרסום ברחבי האינטרנט. קשה כיום לדמיין עסק או חברה ללא נוכחות דיגטאלית משמעותית, ונראה שהמגמה רק הולכת ומתחזקת.

החדשות הטובות עבורכם הן שלא רק חברות גדולות יכולות למשוך לקוחות ולבנות קהל באמצעות האינטרנט והאמת היא שגם בעלי עסקים מקומיים או חברות קטנות יכולות לנצל את האינטרנט על מנת למשוך לקוחות, לגדול ולצמוח בתקציבים קטנים.  יש מגוון נרחב של אפשרויות העומדות בפני כל עסק לפני תחילת הקמפיין השיווקי, בין אם מדובר בקמפיינים ממומנים בפייסבוק, באינסטגרם או בגוגל ובין אם אתם בוחרים בתהילך של בניית אתרים וקידום אורגני במנועי החיפוש בתהליך המכונה "קידום אתרים אורגני".

הגדרת תקציב ויעדים

שלב מקדים וחשוב מאוד הוא הגדרת היעדים אותם אתם מעוניים להשיג מהקמפיין ומה התקציב אותו אתם מכונים להקצות לטובת העניין. שימו לב שמדובר ברוב המקרים בהשקעה ראשונית ובמידה ותדעו לנהל את הקמפיין בצורה נכונה ככל הנראה תוכלו להחזיר אותה יחסית מהר. חשוב להגדיר יעדים מדוייקים על מנת להקל את העבודה מול החברה איתה אתם עובדים והיא תוכל להתאים את האסטרטגיה, השיטות והתהליך המומלץ ליעדים שלכם במסגרת התקציב הנתון.

>> להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט רמת גן וקבלת כל העדכונים ראשונים בווטסאפ, לחץ/י כאן <<
כל עסק רוצה להיות ראשון בגוגל. צילום: pixabay

בחירת פלטופרמות פרסום

כמו שכבר בטח הספקתם להבין, יש הרבה מאוד דרכים לפרסם באינטרנט. חברה מקצועית תדע להכווין אתכם ולבחור ביחד עמכם את פלטופרמות הפרסום או השיווק הכדאיות ביותר שיגדילו את סיכויי ההצלחה של הקמפיין. במידה ואתם מחפשים תוצאות מיידיות, קרוב לוודאי שתבחרו בקמפיינים ממונים בגוגל או בפייסבוק ובמידה ואתם טיפה יותר סבלניים קידום אורגני הוא בדיוק בשבילכם. כמובן שהשילוב בין השניים הוא המומלץ ביותר ברוב המקרים.

ניתוח תוצאות ושיפורים הכרחיים

לאחר שהתחלתם לפרסם ואתם מקבלים אינדקציה ראשונית על ההצלחה שלכם, הגיע הזמן לבחון את הנתונים לעומק ולבצע שיפורים הכרחיים שיעזרו לכם מאוד בעתיד. פרסום בגוגל, בפייסבוק ובאינטרנט הוא כמו עקומת למידה, ככל שתאספו יותר נתונים ויהיה לכם יותר מידע כך תמיד תוכלו לשפר את הקמפיין ותראו גם שיפור בתוצאות בצורה משמעותית.

לסיכום,

אם אתם עדיין לא מפרסמים באינטרנט, אין לכם אתר או עמוד בפייסבוק או כל נוכחות מסויימת במדיה דיגטלית הגיע הזמן לקפוץ למים. מיליוני גולשים פוטנציאליים מחכים לגלות את העסק שלכם ואתם יכולים להגיע לתוצאות משתלמות ומניבות מאוד  באמצעות שיווק חכם ברשתות השונות. חשוב להסתייע בחברה מקצועית עם מוניטין וניסיון מוכח שתוכל להפיק את המירב מהתקציב שלכם ותעזור לעסק שלכם לגייס כמה שיותר לקוחות חדשים בעבור ההשקעה אליה אתם מוכנים להתחייב.

אהבתם את הכתבה? לכתבות נוספות באתר מקומונט רמת גן לחצו כאן
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מקומונט רמת גן rmgcity‎
פרשת השבוע: פרשת אמור
כניסה:
יציאה:
תל אביב
19:14
20:13
ירושלים
18:49
20:11
חיפה
19:02
20:15
באר שבע
19:12
20:11
האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות

אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!

תגיות
אביהוא בן משה אופניים אור ירוק ארנונה בורסת היהלומים בחירות מקומיות ביטוח בית ספר בריאות גבעתיים הבורסה ברמת גן הספארי הפארק הלאומי התחדשות עירונית זינגר חיה מנע חיות מחמד חינוך ילדים ישראל זינגר כרמל שאמה כרמל שאמה הכהן לימודים ליעד אילני מד''א משטרה משטרת ישראל משרד החינוך מתחם הבורסה נדל''ן נופש ספורט עורך דין עיריית רמת גן עסקים פינוי בינוי קהילה קורונה רועי ברזילי רכב רמת גן תאונות דרכים תאונת דרכים תלמידים תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס