Site icon מקומון רמת גן

איך לשפר את רמת החיים בבניין מגורים שלם

FREEPIK

כיום בעידן של בניינים חדשים ומורכבים שהולכים להיות גם יותר ויותר מורכבים, עוד יותר חשוב לקחת חברת ניהול מבנים שתנהל לפי חוק ובמקצועיות רבה את המערכות הקיימות בבניין. להלן המערכות: מערכות חשמל, מערכות הובלת מים וכו. ישראל כיום נמצאת בתנופת בנייה של גורדי שחקים ואנו רואים את זה יותר יותר בארץ. מה שגורם לסיבה למה קשה לתחזק בנייני מגורים. לחברת אחזקה מקצועית קיים הידע על מנת לתחזק בצורה השוטפת הבטוחה ביותר.
אז מדוע חובה כיום להעסיק חברת אחזקת מבנים?

אלו המערכות שמצריכות בבדיקה וטיפול שוטף לפי חוק:

מאגר
המים אשר מגיע לנו לבית מקורו במאגר המים. יש חשיבות רבה לניקוי חיטוי המאגרים של המים, הדבר המצער אצל וועדי בתים שפעולה זו נשכחת מהם וכמובן מיותר לציין עד כמה מסכנת חיים. יש הנחיות ברורות לגבי תיחזוק המאגרים ויש גם החמרות בנושא. חלק מפעולות התחזוק זה החלפת רשתות ואטמים ושימוש בחומרים המתאימים לכך. רק בעל מקצוע מוסמך רשאי לתחזק מאגרי מים.
חשמל
אנו מודעים לכך שעד כמה החשמל הוא חלק בלתי נפרד מחיינו. אך לא כולם מודעים לכך איך הוא מגיע לביתנו. חשוב מאוד לבדוק ולדעת שבעל מקצוע שהוסמך ע"י משרד העבודה יטפל במערכת זו. בנוסף יש לוודא כי בעל המקצוע מחזיק ברישיון בעל תוקף.
מעליות
קיימת בצידה של המעלית מדבקה המראה לנו מתי עברה טיפול ומתי הפעם הבאה.
תחזוקה תקינה ומקצועית בבניין הינה חובה ואף יכולה להציל חיי אדם בנוסף לאורח חיים התקין שמקנה לנו.
מערכות מים
הזרימה של המים לקומות הגבוהות מגיע ממשאבות המים שדואגות לזרימה תקינה של המים. יש חשיבות רבה לכך שהטיפול במערכות המים יבוצע על ידי חברת אחזקת מבנים מקצועית שתדע לתפעל את המערכת כראוי ובבטחון.
מערכות חירום
לכל בניין קיימת מערכות לשעת חירום. התפקיד שלהן יכו להציל חיי אדם בעת הצורך. חלק מאוד חשוב למערכות אלה בחיים שלנו ובפרט בזמני חירום.
התייחסות למערכות אלה מאוד משמעותיות ויש דרישות חד משמעיות לפי חוק על מנת לתפעל בהן.

לסיכום
אז כפי שהבנו יש הרבה סיבות למה להעסיק חברת אחזקה לבניין. אפילו לא נגענו בכל ההסיבות, אבל הרעיון הועבר. קיימת תופעה בבייניים אשר הדיירים מנסים לחסוך בהוצאות מה שגורם שלא מעסיקים חברת אחזקה ומטפלים עצמאית במערכות הבניין. כמובן דבר זה מסכן חיי אדם ואף לא משתלם בעתיד.

 

Exit mobile version