Site icon מקומון רמת גן

איך לקנות בית ולשלם כמה שפחות?

קרדיט - Canva

רוכשי דירות שחוו השנה את עליות הריבית גם בהחזרי המשכנתא שלהם יודעים מצוין מהן ההשלכות של שינויים כלכליים לאורך השנים ועד כמה חשוב לתכנן מראש כמה שאפשר. עם זאת, לא כולם יודעים לחשב את הסיכונים האלה ולא מבינים מהו תמהיל נכון של אפיקים שונים בהחזר המשכנתא, שיכול לצמצם את הסיכונים האלה למינימום. אפשר לקנות נכס כמו בית למגורים ולשלם עליו משכנתא שתוכלו לעמוד בה ותיקח את מרב הסיכונים האפשריים בחשבון, ואפשר לקחת משכנתא מבלי להבין על מה חותמים. אם הידע שלכם על התמהיל שבחרתם מסתכם במה שהסבירו לכם בבנק ומה שקראתם באינטרנט, עדיין לא עשיתם את העבודה שנדרשת כדי לשקול מסלולים נכונים מול היכולת הכלכלית האמיתית שלכם. יועץ משכנתאות פרטי שעובד אתכם על נתוניכם הכלכליים למול עלות הנכס והאפשרויות שעומדות בפניכם ייתן לכם תמונה מלאה ומדויקת יותר של האפשרויות הנכונות יותר לכם לבחירת משכנתא. כל זה גם בהנחה שאין לכם חובות ענק או בעיות ספציפיות שיפריעו לכם להחזיר את המשכנתא. ניר עילם משכנתאות ופיננסים עובד אתכם ולמענכם בבדיקת התמהיל הנכון ובשיפור המצב הכלכלי שלכם כדי שתוכלו לעמוד בהחזר.

לעבור בהדרגה לנכס יקר יותר

ההיגיון של לקיחת משכנתא מחייב לא לקנות נכס שלא תוכלו לעמוד בהחזרים שלו גם כאשר ברור לכם שערכו יעלה. הזדמנויות רכישה והשקעה בנדל"ן טוב יותר יהיו תמיד בהמשך הדרך ואם אתם מתחילים בידרה אחת צנועה בהתאם ליכולות שלכם, תמיד תוכלו לשפר את התנאים שלכם בשנים הבאות. שיפור הדיור שלכם יישען הפעם גם על הנכס שלכם ושוויו וגם על העובדה שעמדתם בתנאי ההחזר ולכן הבנקים ישמחו לתת לכם משכנתא למשפרי דיור, בנכס יקר ושווה יותר. לכן, כבר בדירה הראשונה שלכם כדאי לקחת בחשבון את האפשרויות ולתכנן לעתיד.

האם אפשר להרוויח יותר מהבנק?

משכנתאות הן העסק שממנו הבנק מרוויח ולכן כל שאיפה שהבנקים ייתנו משכנתא בהפסד להם אינה ריאלית כלל. בנקים אינם מעניקים משכנתאות שהם לא מרוויחים עליהן ולכן המטרה היא להשיג משכנתא שבה גם לכם זה יהיה רווחי במובן הזה שבכל זאת תשלמו פחות מהרגיל אילו הייתם מנהלים את המשא ומתן לבד. ייעוץ משכנתא מומלץ עוזר לכם להפחית עלויות של משכנתא כך שבכל מקרה תשלמו פחות וגם תהיו בטוחים יותר במקרה של שינויים כלכליים כמו עליית הריבית. ניר עילם משכנתאות ופיננסים עומד לרשותכם בכל שאלה וייעוץ כדי לעזור לכם לקנות את הבית שלכם בקלות.

Exit mobile version