Site icon מקומון רמת גן

איך למצוא את ההצעה הטובה ביותר למימון לרכב

מה זה מימון רכב, מהן האפשרויות שבהן ניתן לקבל אותו ומה כדאי לעשות כדי להוזיל את ההוצאה המשמעותית על רכישת רכב?
רז מור, תוכן שיווקי בשיתוף Carwiz

כמה אתם מכירים אנשים שיעדיפו לקנות מכונית בתשלום מזומן אחד? גם מי שיש להם סכום פנוי של שש ספרות בדיוק למטרה הזו, יעדיפו בדרך כלל לממן לפחות חלק מהרכישה ממקור חיצוני, בתשלומים חודשיים נוחים. קוראים לזה מימון רכב והוא עומד לרשותנו, הצרכנים, במגוון רחב של אפשרויות.

צילום:Shutterstock

אפשרות אחת היא מימון בנקאי שבו נלקחת הלוואה מהבנק בהתאם לדירוג האשראי האישי של הלווה והאובליגו שלו, כלומר: סך ההתחייבויות שלו מול הבנק. אפשרות נוספת היא מימון חוץ בנקאי שבו ההלוואה מגיעה מגופי אשראי שאינם בנקים, כמו חברות אשראי, חברות ביטוח וחברות מימון לרכב. הלוואה חוץ בנקאית מוענקת מחוץ למסגרת האובליגו, מה שמאפשר ללווה להגדיל את מקורות האשראי הזמינים לו. 

קניית רכב חדש, אם כן, היא הוצאה משמעותית שהמימון שלה ילווה אותנו במשך שנים ובתקופה שבה יוקר המחיה רק הולך ומחמיר, חשוב עוד יותר למצוא את הצעת המימון הכי טובה ומשתלמת עבורכם. לשימושכם, ריכזנו כאן כמה עצות מעשיות להוזלת העלויות של הלוואת מימון לרכב שעשויות בהחלט לחסוך לכם כסף:

1.     הגדירו תקציב מראש

לפני שאתם יוצאים לחפש הצעות מימון, חשוב שתגדירו מהו הגבול העליון שתהיו מוכנים  לשלם על הרכב, בין אם חדש ובין אם יד 2. מיד אחר-כך עליכם לברר בקפידה איך תעמידו את התקציב הנדרש: כמה ייצא מכיסכם, כמה ממימון בנקאי או חוץ בנקאי. התקציב שלכם אמור להביא בחשבון לא רק את מחיר הרכב, אלא גם הוצאות נלוות כמו ביטוח רכב, אגרת רישוי, תוספות לרכב וטסט שנתי. 

2.     נסו להגדיל את ההון העצמי שלכם

הלוואות, כידוע, אף פעם לא ניתנות בחינם, אלא כמעט תמיד בריבית. ככל שתשלמו יותר כסף מההון העצמי שלכם, תוכלו להשלים את העסקה עם הלוואה בריבית קטנה יותר ועם פריסה של תשלומים חודשיים נוחים יותר.

3.     נסו לשפר את דירוג האשראי שלכם

שיפור הדירוג אינו פעולה הניתנת לביצוע מיידי ולכן, אם יש בעיה, מומלץ שתתחילו לטפל בה בהקדם. דירוג משופר יחשוף אתכם למגוון רחב יותר של הלוואות ממספר גדול יותר של ספקי אשראי ובתנאים טובים יותר.

4.     השוו בין מספר הצעות

אל תבחרו אף פעם בהצעה הראשונה שקיבלתם, מבלי שבדקתם מה המצב בשוק והאם יש בשוק מתחרים שמציעים הצעה טובה יותר.  שוק מימון הרכב הישראלי פועל בסביבה תחרותית בריאה, נצלו זאת לטובתכם! קבלו 3-4 הצעות לפחות, השוו ביניהן ובחרו בהצעה שהכי מתאימה לכם.

5.     אל תקבלו החלטה על סמך פרמטר יחיד

צרכני אשראי רבים מחליטים האם לקחת הלוואה לרכישת רכב על סמך גובה הריבית בלבד. הריבית, שיש המכנים אותה "מחיר הכסף", אכן חשובה, אבל כך גם פרמטרים כמו גובה/ אחוז המימון (מסך מחיר הקניה), מספר התשלומים החודשיים וגובהם, תקופת ההלוואה ועמלות נוספות שיכולות להתווסף למחיר הכולל, כמו למשל, עמלת פתיחת תיק.

דרך נוחה ויעילה לקבל הצעת מימון לרכב

אחת הדרכים המהירות, הנוחות והיעילות ביותר לקבל כיום הצעת מימון לרכישת רכב יד2 היא פשוט להיכנס לאתר Carwiz (קארוויז), לעבור בדיקת מימון לרכב לפי תעודת זהות, לקבל אישור מימון אונליין ולהיחשף מיד אחר כך להצעות מימון לכל אחד מאלפי הרכבים המוצעים למכירה באתר.

הפלטפורמה של Carwiz מתווכת באמצעות אלגוריתם חכם ואובייקטיבי בין סוכנויות רכב לצרכנים המעוניינים לקנות רכב יד 2. הפלטפורמה החדשנית והחינמית זו מאפשר לכם למצוא במהירות רכב יד 2 בהתאמה אישית ממאגר דיגיטלי עצום, שמתעדכן כל הזמן. לאחר מציאת הרכב המתאים, האתר יוצר קשר עם סוכנויות הרכב ומלווה אתכם כל הדרך עד לביצוע הרכישה בראש שקט. שווה בדיקה.

לסיכום

במציאות הישראלית, שבה רכישת רכב, בין אם חדש ובין אם יד 2, כרוכה בהוצאה כספית משמעותית, חשיבות המימון ברורה. הדרך לקבלת ההצעה הטובה למימון רכב השתפרה והתקצרה באופן דרמטי בשנים האחרונות, עקב התחזקות האפיקים הדיגיטליים בכלל ופלטפורמות חדשניות כמו Carwiz בפרט. כל שנותר לכם הוא לחפש את מימון הרכב שלכם במקום ובדרך הנכונים.

 

* הכתבה כוללת תוכן שיווקי מטעם קארוויז שהינו מותג של מימון ישיר. אין בפרסום המידע משום המלצה או מתן ייעוץ, והמידע אינו מחליף היוועצות באנשי המקצוע הרלבנטיים. קבלת החלטה כלשהי על סמך האמור לעיל היא על אחריות הגולש בלבד. מספר רישיון 54414. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מימון ישיר אינה אחראית לטיב או לתקינות הרכב שיירכש ע"י הלקוח.

Exit mobile version