Site icon מקומון רמת גן

איך להתנהל כלכלית נכון בתוך מציאות לא פשוטה?

איחוד הלוואות ללא נכס

credit: canva.com

גם אם אתם אנשים עובדים שלא חיים חיי שחיתות ומבזבזים כספים בצורה לא מבוקרת הדבר היום לא מבטיח מצב כלכלי רגוע וללא דאגות. לצערנו חוסר היציבות הכלכלי הוא עולמי, ריביות עולות, מחירים מאמירים ומטפסים ואילו השכר אותו מרוויחים נשחק ונותן לנו היום הרבה פחות ממה שנתן לנו בעבר. הנתונים הלא ממש מעודדים האלה מחייבים היום כל אחד לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא פתרונות שיעזרו לו להחזיק את הראש מעל המים. לא כולם מבינים היטב בכלכלה או בידם הכלים למצוא פתרונות פיננסיים שיעזרו לנו בצורה הטובה ביותר. אנו בחבורת NPI כאן כדי לעזור לכם להתנהל כלכלית נכון יותר בעזרת ליווי פיננסי וגם כדי להציע פתרונות שיספקו לכם כסף באופן מידי בצורה חכמה ונכונה לכם.

לשים את ההלוואות בסל אחד

כל עוד ההכנסות שלנו לא גדלות וההוצאות לא קטנות באופן משמעותי, הלוואה היא רק פלסטר זמני שאנו שמים כדי לכסות את המינוס ולראות קצת ירוק בעיניים כשאנו נכנסים לחשבון הבנק שלנו. כך קורה לרבים שהם לוקחים הלוואה וכשחוזרים שוב למצב של מינוס לוקחים הלוואה נוספת וכך הלאה. כך מגיע מצב בו ישנן מספר הלוואות. לרוב ההחזר עבור כמה הלוואות קטנות יותר יהיה גדול מההחזר עבור הלוואה אחת בסכום דומה לכולן יחד. לכן, אחד הפתרונות  המוצעים הוא לאחד הלוואות,. לרוב הבנק ירצה למשכן נכס שברשותכם כדי לתת הלוואה גדולה או יציע להכניס את אותן הלוואות תחת הגג של הלוואת המשכנתא. עם זאת, יש אפשרות לעשות גם איחוד הלוואות ללא נכס. ישנם גופים פיננסיים שונים המציעים מסלולים לביצוע מהלך זה. אנו מבטיחים למצוא את האופציה הטובה ביותר עבורכם.

מה עושים כאשר צריך כסף באופן מידי?

לרוב הצורך בהלוואה אינו הפתעה. אנו רואים איך הסכום שישנו בחשבון הולך ויורד וכיצד אנו מתקרבים אל סף המסגרת המאושרת לנו. עם זאת, ישנם לעיתים מצבים לא צפויים בהם נזדקק לסכום כסף גבוה באופן מידי. זה המקום לפעול במהירות ולעשות בדיקת זכאות להלוואה. ניתן לפנות לבנק אך במיוחד אם כבר יש לכם הלוואות או אין לכם כרגע סכום כסף הנמצא בהמתנה לשחרור בזמן הקרוב (קרן השתלמות למשל) כדאי לפנות גם אל גופים חוץ בנקאיים (כמובן כאלה המאושרים ע"י המדינה). אנו וב NPI נבצע את כל הבדיקות עבורכם באופן מרוכז, נציע לכם את ההלוואה המשתלמת ביותר עבורכם ונחסוך לכם הרבה זמן של בדיקות וכידוע זמן שווה כסף, והרבה…

Exit mobile version