Site icon מקומון רמת גן

איך להתאים תכשיטים לפי סגנון הלבוש?

כולנו עומדות כל בוקר מול המראה ומנסות למצוא את התכשיט המתאים לבגד שבחרנו, כדי להעצים את המראה שלנו, אולי יהיו אלה העגילים האהובים או השרשרת שתשלים את מחשוף החולצה… אבל האם יש כללים כלשהם לגבי סוגי התכשיטים המשתלבים הכי טוב עם סגנונות הלבוש?

ובכן, באופן רשמי אין כללים שכאלה, אבל אין ספק שבשילוב התכשיט עם הבגד, יש גם היבט אומנותי. הנה כמה טיפים לשילוב תכשיטים עם סגנון הלבוש, אבל זכרי שאלו רק הנחיות כיפיות שעבדו היטב. כמו תמיד, תהיי את ותעשי רק מה שאת אוהבת!

איך ליצור לבוש מושלם בעזרת הטבעות שלך?

הדבר הכי כיפי בטבעות זה שהן ממש מתאימות לכל בגד – בין אם זו טבעת יהלום בודדת או ערמה של טבעות זהב עדינות על אצבע אחת. זו הסיבה שיש לנו טבעות נישואין ולא… עגילי נישואין, למשל! נכון, יכול להיות שיש סיבה נוספת בגינה יש לנו טבעות נישואין אבל את כבר מבינה למה הכוונה.

הטבעות נראות ממש חמודות כשאת לובשת חולצה עם שרוולים ארוכים. הנצנוצים הקטנים האלה של הטבעות, מושכים את העין לכיוון כפות הידיים שלך, במיוחד מכיוון ששאר חלקי היד מכוסים.

מתי הטבעות עשויות לא להתאים לבגד שלך? כשאת לובשת כפפות או חולצה ארוכה עם חור לאגודל. הידיים שלך יהיו מכוסות בלאו הכי, אז מה הטעם להתקשט בטבעות?

איך להתאים צמידים או שעונים ללבוש שלך?

רוצה להפגין את פרקי הידיים שלך? הנה מה שכדאי לך ללבוש עם צמידים, כדי שהלוק שלך יהיה באמת נוצץ.

צילום: freepik
איך להתאים שרשראות לסגנון הלבוש שלך?
איך להתאים עגילים מתאימים ללבוש שלך?

מה כדאי לי לענוד, את העגיל הזה או את העגיל ההוא? בואי ננסה לעזור לך להחליט.

לסיום, אם את מתקשה בכול בוקר להבין כיצד לתאם תכשיטים ללבוש שלך, את לא לבד! נשים בכול העולם נתקעות במצוקה שכזו מדי שבוע, אם לא בכול יום! למעשה, נשים מבלות בממוצע 90 דקות בשבוע מול הארון, כשהן תוהות ׳מה ללבוש?׳. כיוון שהתכשיטים הם חלק חשוב מהלוק, למה לא לקבל החלטה מושכלת לגבי התאמת התכשיט הנכון לבגד שלך? באמצעות הטיפים הללו תוכלי להימנע מהתסכול שמלווה אותך כל בוקר כשאת מחפשת את התכשיט המושלם לבגד שלך.

Exit mobile version