Site icon מקומון רמת גן

איך להשתמש בשיווק בווידאו כדי לייצר יותר לידים

זה לא סוד ששיווק בוידאו לוקח מקום גדול יותר בתחום השיווק ככל שעובר הזמן. מסרטוני How To של מותגים ועד סרטוני Unboxing של משפיענים – כל בעל עסק ומותג משתמשים בוידאו, גם אם זה רק עבור מודעות ממומנות לרשתות החברתיות. אחד מהחידושים המרכזיים ומה שמשפר יחס המרה להמון בעלי עסקים ברחבי האינטרנט זה השימוש בסרטון אינטראקטיבי באתר האינטרנט. במאמר הזה נדבר על איך ניתן להשתמש בשיווק בווידאו עם סרטון אינטראקטיבי כדי להגדיל את כמות ההמרות.

מה זה בעצם סרטון אינטראקטיבי?

סרטון אינטראקטיבי הוא סרטון שחווית הצפייה בו משתנה בהתאם לתגובות שהצופה מבצע במהלך צפיית הסרטון. נסו לדמיין צ'אטבוט בתוך סרטון שכל לחיצה על מענה לשאלה שמוצגת בסרטון תעביר אתכם להמשך צפייה שונה מתשובה שמישהו אחר ילחץ עליה. מלבד האפקטיביות בשיווק ובחווית משתמש ברמות הכי גבוהות, סרטון אינטראקטיבי נתפס גם כדרך יוקרתית למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים בעולם התחרותי שאנחנו נמצאים בו. הגבול בין סרטון אינטראקטיבי לסרטון רגיל לא תמיד ברורים ולכן נסביר זאת לעומק. חוויה אינטראקטיבית בסרטון היא שילוב של הדברים הבאים:

צילום: פיאלקוב דיגיטל

איך מכינים סרטונים אינטראקטיביים עבור השיווק של העסק?

רוב סרטוני הווידאו האינטראקטיביים נבנים על ידי בעלי האתרים שבהם הם נמצאים כדי לתת ייחודיות לפלטפורמה או לעסק שבו נמצא הסרטון.  כדי לערוך סרטון ולהפוך אותו לאינטראקטיבי צריך להיות עם ידע מקצועי בצילום ועריכת וידאו כדי לדעת בדיוק באיזה נקודות לעצור ולייצר מעברים מבחינת הסרטון ובהמשך גם לערוך את פנים הסרטון עם שאלות, הפניות למקומות רלוונטיים באתר ודברים נוספים.

מדובר בהשקעה מרובה. כדי לייצר סרטון פשוט של 5-10 דקות עם כמות לא גדולה של מעברים תצטרכו להשקיע במספר שעות צילום ומספר שעות תכנות. בנוסף, כם אם תעלו סרטון אינטראקטיבי לפלטפורמות מדיה כמו יוטיוב או VIMEO הוא לא יהיה אינטראקטיבי שם אלא רק בפלטפורמה שבה הוא נוצר (ובאתר שלכם אם הטמעתם אותו).

צילום: פיאלקוב דיגיטל

איך סרטון אינטראקטיבי תורם לשיווק של העסק?

הגולשים באינטרנט סופגים תוכן מהמון מותגים ובהרבה מאוד פלטפורמות (גוגל, פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם ועוד). ובחלק גדול מהפלטפורמות מקבלים אפילו תוכן מותאם אישית. לכן, יש צורך מסוימים בחווית מורכבת אישית עבור גולשים שמלבד הייחודיות שלה גם תעביר את המידע הרלוונטי שבעל העסק רוצה להעביר תוך כדי מתן תשובות לשלאות ופתרון מראש להתנגדויות של לקוחות פוטנציאליים. אנשים יצפו בסרטון אינטראקטיבי כי המותג שמציג אותו מעניין אותם והסרטון צריך יהיה להוביל אותם להיכן שבעל העסק מכוון שיגיעו. כשעובדים עם אפשרות זו כמו שצריך, לסרטונים אינטראקטיביים יש יכולת שיווקית מדהימה.

לסיכום

וידאו הפך לאמצעי השיווק הפופולרי ביותר עבור אתרים ובעלי העסקים. משרד הפרסום פיאלקוב דיגיטל שבבעלותו גם אתר המנגיש אחסון אתרים בישראל – EasyCloud כתב עבורכם את הפוסט הזה על מנת שתכירו את האפשרות החדשנית בתחום של שיווק עם וידאו. אנחנו בטוחים שזו רק ההתחלה וכל הנושא של סרטונים אינטראקטיביים עתידים להתפתח אפילו יותר.

Exit mobile version