Site icon מקומון רמת גן

איך להיפטר מהשומן הבטני

הודות לטכנולוגיות החדשות, ניתן היום לצמצם כיסי שומן עיקשים ולחטב את הגוף ללא ניתוח, תפרים, צלקות והשבתה.

הפחתת שומן בטני ללא ניתוח כוללת טיפולים זעיר-פולשניים המשתמשים באנרגיה כדי לפרק תאי שומן בגוף ולהפחית את כיסי השומן התת עוריים. בהליך זה, תאי השומן המתים מסולקים מהגוף בהדרגה באופן טבעי באמצעות מערכת כלי הלימפה. תוצאות הטיפולים להפחתת שומנים ללא ניתוח יכולים להחזיק מעמד לאורך זמן, כי תאי השומן שנהרסו לא יחזרו, ובלבד שהמטופלים שומרים על משקל הגוף.

צילום: depositphotos

הפחתת שומן בטני בהקפאה

הקפאת שומן משתמשת בקור קיצוני כדי לפרק תאי שומן בבטן. המכשיר מונח על גבי העור באזור המטופל, ומפיק טמפרטורות נמוכות מספיק כדי להקפיא תאי שומן ולהרוס אותם. מכיוון שהעור, השריר ורקמת העצב קופאים בטמפרטורות נמוכות מזו של תאי השומן, הם נותרים ללא פגע במהלך הטיפול.

כמה עובדות על הקפאת שומן:

המסת שומן בטני בלייזר

המסת שומן בלייזר פועלת על ידי פירוק שומן תת עורי באמצעות טמפרטורות חמות. אורך גל לייזר ספציפי מועבר דרך העור, פוגע ברקמות שומניות וגורם לפירוקם. מנגנון קירור קבוע מבטיח שהרקמות האחרות בסביבה לא ייפגעו.

כמה עובדות על הטיפול בלייזר:

הפחתת שומן בטני באולטרסאונד

הפחתת שומן באולטרסאונד משתמשת בגלי קול ממוקדים ששוברים את דפנות תאי השומן באזור המטופל. תאי השומן הפגועים יסולקו מהגוף על ידי מערכת הלימפה, ומצבורי השומן הביטני יפחתו.

כאשר אנרגיית האולטרסאונד עוברת דרך העור היא יוצרת שינויי לחץ מהירים הגורמים לפירוק תאי השומן, מבלי לפגוע ברקמות שמסביב.

עובדות מהירות על הפחתת שומן באולטרסאונד:

הפחתת שומן בטני באמצעות טיפול באור אדום

אחת הטכנולוגיות החדשות ביותר שקיבלה את אישור ה-FDA להפחתת שומן ללא ניתוח, משתמשת באור אדום כדי לצמצם את תאי השומן התת עוריים. מנורה מיוחדת המספקת אורכי גל ספציפיים של אור אדום עוברים דרך העור, גורמים ליצירת פתחים בתאי השומן הנבחרים ואלה משתחררים מתכולתם ומצטמקים.

עובדות מהירות על טיפול באור אדום:

המאמר נכתב באדיבות My dream body

Exit mobile version