Site icon מקומון רמת גן

איך להוזיל את מחיר החופשה הבאה שלכם בארץ?

החופשה הבאה שלכם בארץ עומדת להיות יותר זולה מהקודמת, מאחר שאתם הולכים לקבל כאן טיפים מנצחים להוזלת חופשות בישראל. בין אם אתם עומדים להצפין או להזרים בכדי לנפוש, הכירו את הדגשים הבאים שיחסכו לכם לא מעט כסף.

לא מזמן כולנו הכרנו מקרוב את הנגיף העולמי שעונה לשם של בירה מקסיקנית, אותו נגיף שהוביל לכך שהתיירות בעולם סגרה את שעריה במדינות רבות. יעדים לנופש בוטלו, אנשים דחו נופשים, המירו את הנופשים בנופשים בישראל וכדומה. ובימים שבהם עדיין נתיבי השמיים סגורים לתיירים, כדאי להכיר דרכים להוזיל מחירי חופשה בישראל.

אל תהיו מקובעים לתאריכי הנופש

אם לא תהיו מקובעים לתאריכי נופש, אתם תוכלו לחסוך לא מעט כסף. נופש בארץ בקיץ או באביב, בהכרח יהיה יותר יקר מאשר נופשים שנקבעים בעונת החורף והסתיו. שמעו לנו, תקבעו לכם איזה מלון עם מרפסת לשקיעה, אולי צימר עם בריכה מחוממת. כך או כך, החורף עשוי להיות עיתוי פשוט פנטסטי עבור נופשים.

אם אתם רוצים לנפוש בעונת הסתיו או החורף, חשוב לזכור שגם הזמינות של מלונות וצימרים היא יותר גבוהה. בקיץ אתם בדרך כלל תצטרכו להזמין מקום לפחות חודשיים שלושה מראש. אם תזמינו בעונת החורף חופשה, במקרים רבים תוכלו לעשות זאת אפילו מהיום למחר. אגב, לא חובה בימי החורף המלווים בגשמים. בתחילת עונת הסתיו זה עיתוי מעולה.

חדר מלון. צילום: Depositphotos

נופש ללא ארוחת ערב במלון

מחפשים מלונות מומלצים במרכז הארץ, בצפון או באזור הדרום ורוצים גם לחסוך בעלויות? אם אתם מוותרים על ארוחת הערב במלון, אתם יכולים גם כאן לחסוך כסף. תוכלו לאתר איזו מסעדה טובה, שבדרך כלל תהיה יותר אטרקטיבית במחיר מאשר העלות של מלון עם ארוחות ערב. בעלות ממוצעת של כ-500 ₪, תוכלו להאכיל משפחה שלמה עם ילדים. במיוחד אם אתם מגיעים לאילת.

ארוחת ערב במלון זה יופי וזה טוב, אבל חשוב לזכור כי המחירים בבית המלון הם יותר גבוהים מאשר בחוץ. יחד עם זאת, האוכל בבית המלון הוא מאוד מפנק והוא בדרך כלל ללא שום הגבלה. ככה שכל אחד ואחת יעשו את השיקולים שלהם, יש יתרונות וחסרונות על ויתור ארוחת הערב במלון.

כל הדילים, המבצעים וההנחות על נופשים נמצאים באינטרנט

זכרו, כל המידע קיים באינטרנט. מאוד פשוט בימינו לבצע השוואת מחירים בין נופשים בישראל, השוואת מחירים בין מלונות הכול כלול ועוד. תוכלו לחפש מבצעים, הטבות והנחות על נופש בארץ, מה שעשוי לחסוך לכם מאות שקלים במקרים מסוימים.

אם יש לכם את הסובלנות לכך, אפשר גם לבקר אצל סוכנויות נסיעות ולשמוע על ההנחות שהן מציעות. כך או כך, בירור מחירים מראש יוכל לחסוך לכם לעיתים לא מעט כסף. כמו כן, אם אתם גמלאים, עובדי כוחות הביטחון, סטודנטים וכו', זכרו שיש עבורכם הנחות משמעותיות לפעמים.

מידע נוסף על הזמנת מלונות בישראל, ניתן למצוא באתר hotelia.co.il

Exit mobile version