Site icon מקומון רמת גן

איך לבחור חברת ניהול?

חברת ניהול

מתלבטים האם לשכור חברת ניהול? לא בטוחים באיזו חברה כדאי לבחור? בכל בנייני המגורים החדשים עבודה עם חברת ניהול היא דבר שבשגרה. כיום כאשר בכל בניין יש כמה עשרות ואף מאות דירות איש מהדיירים אינו מעוניין לקבל על עצמו את תיק ועד הבית. ניהול של בניין מגורים עם עשרות דירות, כמה מעליות וחניון גדול דורש עבודה במשרה מלאה וכאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת אב-בית. עם חברת אב-בית אתם מקבלים מענה מדויק לכל צורכי התחזוקה של הבניין במחירים הוגנים. צוות מקצועי מנהל את הבניין, את התחזוקה, את מערכות הבטיחות וגם את הגבייה. חייגו עכשיו אל חברת אב-בית ותתחילו ליהנות מרמת חיים גבוהה בראש שקט.

משימות של חברת ניהול

סביבת מגורים בטיחותית יותר

עבודה קבועה עם חברת ניהול מבטיחה תחזוקה מקצועית וקפדנית עם דגש על סביבת מגורים בטיחותית. צוות ניהול מקצועי מקפיד על ביצוע כל הטיפולים השוטפים למעלית ולכל שאר המערכות. עם חברת ניהול מקצועית לא יהיו מפגעים בטיחותיים. בעבור כל בניין ממונה מנהל שמסייר בנכס ומטפל מיד בתקלות קטנות כמו נורה שרופה בחניון או חשש לסתימה בצנרת.

מי בוחר את חברת הניהול?

בפרויקטים חדשים של נדל"ן הקבלן עשוי לבחור בעצמו את חברת הניהול טרם מסירת המפתחות אל הדיירים. חשוב שתדעו שאתם כדיירים רשאים לפעול להחלפת חברת ניהול שנבחרה על ידי הקבלן במטרה לקבל שירות טוב יותר או מחיר זול יותר. אל תמהרו להתפשר על פחות מחברת ניהול מקצועית ואמינה שמתחייבת לקדם את העסק, לתחזק את המערכות ולנהל את הכספים בשקיפות מלאה. חברת אב-בית מתמחה בניהול ואחזקה של דירות ומגדלי מגורים. בעבור כל מבנה ממונה מנהל מקצועי שדואג לספק לכם את כל השירותים הדרושים במקום אחד. עם חברת אב-בית יהיה לכם מענה אנושי זמין 24 שעות ביממה.

Exit mobile version