Site icon מקומון רמת גן

איך וילון זכוכית משפר את איכות החיים בבית שלכם?

וילון זכוכית אמנם לא דומה לווילונות הבד שאנחנו מכירים, אך בהחלט מבצע פעולה דומה. 

כאשר אתם מתקינים וילון זכוכית במרפסת שלכם, אתם מגינים על המרפסת מפני תנאי מזג האוויר שבחוץ, וגורמים למרפסת להיות מקום שאפשר לשבת בו תמיד – גם כאשר השמש קופחת, וגם כאשר בחוץ יורד גשם. תוכלו לשבת במרפסת, לשתות כוס קפה ולהנות מהנוף שבחוץ, מבלי להיות מושפעים כלל ממזג האוויר ששורר בחוץ. כך, לא תצטרכו לסגור את המרפסת כאשר החורף מגיע, תוכלו לאחסן בה כל מה שתרצו, ולתת לילדים לשחק בה גם כאשר בחוץ ישנה סערה או השמש קופחת.

וילון זכוכית מתקפל – שדרוג של ממש עבור המרפסת שלכם

כאשר מדובר על מערכת של זכוכית שאפשר לסגור ולפתוח, הנוחות וההנאה מהמרפסת עולה עשרות מונים ומשדרגת פלאים את איכות החיים בבית. כאשר בחוץ מזג האוויר גשום, לא תצטרכו לכסות את הרהיטים היפים שקניתם העומדים במרפסת, אלא פשוט לסגור את הזכוכיות ולהנות מעוד חדר בבית. כמובן, בגלל שמדובר על חומר כמו זכוכית, העיצוב של המרפסת לא נפגע כהוא זה, אלא אדרבה, מקבל שדרוג בדמות זכוכית יוקרתית ויפיפייה המציצה מכל פינה. ולכן, אין ספק שרכישת וילון זכוכית למרפסת היא החלטה כזאת שנראה שלא תתחרטו עליה, וכזאת שתשדרג בצורה משמעותית את איכות החיים שלכם בבית.

קרדיט: top glass

מהו בעצם וילון זכוכית?

וילון זכוכית זהו כינוי לפלטות זכוכית גדולות, אשר עשויות לרוב מזכוכית מחוסמת וחזקה שיכולה לעמוד בתנאי מזג האוויר השונים וברוחות חזקות, אותם מתקינים על גבי מעקה המרפסת ועוד לגג. הזכוכית מגיעה בעובי של כ- 10 מ"מ, והיא בטוחה לשימוש ללא חשש מהתנפצות ופציעות. את הזכוכית ניתן לפתוח ולסגור כך שברגע שאתם מחליטים שאתם רוצים להחזיר את המרפסת להיות פתוחה ולהרגיש את האוויר שבחוץ, אתם יכולים לעשות זאת בצורה פשוטה וקלה. אותו הדבר כאשר מזג האוויר מתחיל להיות גשום, ואתם רוצים להפוך את המרפסת לעוד חדר בבית, אתם יכולים בתוך דקות ספורות להפוך את המרפסת לאטומה לחלוטין, כך שאתם יכולים לעשות בה מה שתרצו מבלי להתחשב במה שקורה בחוץ.

באיזה חברה כדאי לבחור עבור התקנה של וילון זכוכית?

חברות רבות יציעו לכם להתקין וילון זכוכית עבור המרפסת שלכם, אבל כדאי שלא תמהרו להחליט. בסופו של דבר, כאשר מדובר על שימוש עם זכוכית, ישנה חשיבות רבה לכך שיהיה מדובר על מערכת בטוחה לשימוש ובעלת תן תקן, אשר תבטיח לכם שקט נפשי מפני מקרים של התנפצות הזכוכית. כמו כן, ההתקנה חייבת להיות על ידי בעלי מקצוע מנוסים ובעלי ידע מתאים, אשר ידעו לבצע את העבודה כמו שצריך ובצורה הטובה ביותר. ולכן, אחרי חוות דעת רבות, אנו ממליצים לעבוד עם חברת טופ גלאס זכוכיות הזזה למרפסת, אשר תיתן לכם שירות מקצועי ויעיל שיחסוך לכם בסופו של דבר הרבה מאוד כסף.

Exit mobile version