Site icon מקומון רמת גן

איך בחירת הדיו קשורה לאורך חיי המדפסת?

כאשר אנחנו מדברים על מדפסות אנו רואים דעות חלוקות בין קבוצות שונות של אנשים, לא מעט אנשים בעלי מדפסות בוחרים לחסוך בעלויות. דרך אחת להוזיל בעלויות תחזוקת המדפסת היא באמצעות רכישה של ראש דיו תואם או חלופי אשר לא הוכן בצורה מותאמת אישית על ידי חברת המדפסת. עבור רבים מדובר בחיסכון משמעותי בצריכת הדיו החודשית אך יחד עם זאת בחירה זו מהווה מכשול עבורם.

אחד המשפטים המנחים אותנו בעולם המדפסות הוא: "לפעמים הזול הוא היקר" – רכישת דיו למדפסת hp לא מקורי יכולה לעלות לכם במקרה הטוב בתיקון טכנאי חיצוני של המדפסת ולפעמים במקרה הרע אף בהשבתת המדפסת כולה.

הבדלים בין סוגי הדיו: דיו מקורי ודיו חלופי

לפני שאנחנו מתחילים להסביר איך בחירת הדיו קשורה לאורך חיי המדפסת מוטב שנסביר לכם מה הם ההבדלים בין סוגי הדיו השונים – דיו מקורי ודיו חלופי.

דיו מקורי – דיו מקורי הינו דיו אשר יוצר על ידי החברה שייצרה את המדפסת או לחילופין על ידי יבואן רשמי מטעמה. כאשר אנחנו מתייחסים למחירו של דיו מקורי אנו רואים שמחירו יקר משמעותית ממחיר דיו רגיל היות ומדובר במוצר המותאם בצורה אופטימלית למכשיר שלנו.

דיו חלופי – דיו חלופי הינו דיו אשר לא יוצר על ידי החברה שייצרה את המדפסת או יבואן מטעמה אלא על ידי חברות חיצוניות אשר רוצות לקחת חלק בשוק המדפסות ולספק דיו וטונרים במחירים זולים משמעותית. עלינו להבין שמחסניות אלו לא מיוצרות במיוחד למדפסת שלנו ופוגעות באחריות הקיימת על המדפסת עוד מהשימוש הראשון.

צילום: CANVA
אני רוצה להאריך את חיי המדפסת שלי: איך לעשות זאת בראש שקט?

הארכת חיי מדפסת בצורה משמעותית נעשית באמצעות מעבר קפדני על הוראות השימוש של המדפסת. בין הוראות השימוש של המדפסת תמצאו דרכים לשימוש נאות במדפסת, אחת הדרכים המרכזיות הן באמצעות ראשי דיו ייעודים אשר נעשו על ידי החברה על מנת להבטיח שימוש לאורך טווח.

כאשר אנחנו עובדים עם ראש דיו לא מקורי אנו פוגעים באחריות אשר ניתנת לנו במעמד הקנייה, כמו כן יכולים במקרה הטוב להגיע למצב בו נצטרך להזמין טכנאי חיצוני ולספוג קנס כספי או לחילופין להשבית את המדפסת לגמרי, לא נשמע כיף.

כמו כן חשוב לציין כאשר אנחנו עובדים עם דיו מקורי איכות ההדפסה שלנו תהיה גבוהה משמעותית מאשר שימוש בדיו חלופי, לכן זה דבר שנצטרך לקחת בחשבון בהנחה ויש חשיבות רבה לדברים אותם אנו מדפיסים והם לא לשימוש "ביתי אישי".

מאריכים את אורך חיי המדפסת: בוחרים דיו בזול

דיו בזול מתמחה במוצרי דיו מקורי למדפסת, כאשר אצלנו תוכלו למצוא מחירי דיו מקורי במחירים הזולים ביותר.

כמו כן, במסגרת ההתקשרות ניתן למצוא אחריות ללא הגבלה על המוצרים, זה הזמן לקנות ולחסוך – בוחרים נכון, בוחרים דיו בזול.

Exit mobile version