Site icon מקומון רמת גן

איך בוחרים משרד עו"ד למיסוי מקרקעין?

בין אם אתם עתידים לרכוש דירה, בית, או כל נכס נדלנ"י מסוג אחר, יהיה מומלץ לדעת כיצד לבחור את עורך דין המיסוי והמקרקעין שלכם. זכרו, רכישת נכס היא אחת ההחלטות החשובות שתבצעו בחייכם, עשו זאת בצמוד לליווי המקצועי הנכון!

ברוב הכמעט מוחלט של המקרים, רכישת דירה היא עסקה שתלווה אתכם למשך שנים ארוכות, למעשה, לעשרות שנים ברוב המקרים. מאחר שזו עסקת חייכם ואין מקום לטעויות שירדפו אתכם למשך עשור או יותר, ההמלצה הכי גורפת היא איתור עו"ד המתמחה בתחומים אלו של מיסוי ומקרקעין. והעצה הזו רלוונטית עבורכם בין אם אתם רוכשים דירה להשקעה, נכס להשקעה, או דירת למגורים. אז כיצד נבחר את אותו עורך דין שילווה את עסקת חיינו?

רכישת נכס: כיצד בוחרים עורך דין בתחומים של מקרקעין ומיסוי?

אתם מוזמנים להכיר את משרד עורכי דין סלי אילון – מיסוי ומקרקעין, ייעוץ משפטי וליווי עסקאות רכישת דירה, רכישת נכסים להשקעה ועוד. המשרד מלווה כבר שנים ארוכות אנשים רבים, שבחרו להוציא לפועל את העסקאות הכי גדולות בחייהם בצמוד לליווי המשפטי-מקצועי של המשרד.

כבר עכשיו חשוב לציין, ישנה טעות רווחת שאנשים עשויים ללקות בה. למעשה, מדובר בטעות שעשויה להיות קריטית. בעוד שאנשים לפעמים בטוחים כי עורך דין מיסוי מקרקעין מלווה את העסקה בשלביה המאוחרים יותר, ההיפך הוא הנכון והרצוי. מה רצוי ונכון?

צילום: Pixabay

הנכון והרצוי כשרוכשים נכס להשקעה או דירת מגורים

מה שיהיה מומלץ לעשות במקרים רבים, זה להכניס את עורך דין המקרקעין והמיסוי לתמונה בשלבים מוקדמים ככל שניתן. חשוב לזכור כי במקרים רבים, למעשה ברוב המקרים כמעט, חוזי עסקאות כאלו הם חוזים מורכבים עד כדי הצורך להבין אותם בעזרת איש מקצוע.

במקרה זה, איש המקצוע הנדרש הוא עורך דין מקרקעין שמתמחה במתן ייעוץ משפטי לפני ובזמן קניית דירות, נכסים להשקעה ועוד. אם אתם לא בטוחים כיצד לאתר את עורך הדין שלכם, אנחנו תמיד נמליץ לכם על פגישת היכרות וייעוץ מקדים עם עורך הדין שאיתרתם. נכון, פגישות היכרות עם עו"ד מקרקעין תעלה לכם בתשלום, אבל תמיד יהיה עדיף לשלם על פגישת היכרות מאשר להתחייב לתהליכי עבודה עם איש מקצוע, שאינכם בטוחים ביכולותיו המקצועיות-משפטיות.

זכרו, העסקה הזו של רכישת נכס היא לא "עוד" עסקה. מדובר בעסקה הכי חשובה שתבצעו, ולכן אנו ממליצים להסתייע בליווי משפטי. אל תתפשרו על כך, בהצלחה!

Exit mobile version