Site icon מקומון רמת גן

איך בוחרים חברת סיעוד?

איך נוכל להיות בטוחים שמכל חברות הסיעוד, אנו נבחר את הטובה ביותר? בדיוק בשביל זה, הכנו לכם מדריך שכולל כמה עצות שיעזרו לכם לאתר את חברת הסיעוד המתאימה ביותר לצרכים והדרישות שלכם. מוכנים? אנחנו מתחילים!

מס' 1 – אל תוותרו על המלצות

תוכלי לשאול חברים ובני משפחה, האם יש להם המלצה על חברת סיעוד. כמו כן, תוכלו גם לקרוא חוות דעת על חברות סיעוד בפורומים וברשתות החברתיות.

מס' 2 – בחרו חברה שיש לה רישיון מטעם משרד התמ"ת

חברה כזאת היא חברה שתהיה מוכרת מטעם המוסד לביטוח לאומי ועל כן היא יכולה להעניק שירותי סיעוד מתוקף חוק הסיעוד. כמו כן, חברה כזאת גם עובדת עם קופות חולים. הדבר יכול כמובן להעיד על מידת המקצועיות שלה.

מס' 3 – בחרו חברה שמתאים את המטפל למטופל

אתם רשאים לבחור את מין המטפל, את ההכשרה שלו, את שפתו וכמו כן פרמטרים נוספים שחשובים עבורכם ועבור הוריכם שיקבלו את הטיפול. אתם רוצים להיות בטוחים שהמטפל וההורים יוכלו לתקשר בצורה הטובה ביותר וכך גם יהיה מענה לכל הצרכים שלהם.

מס' 4 – בדקו האם הנציגים של חברת הסיעוד מבצעים ביקורי בית

כל חברת סיעוד שמכבדת את עצמה, מעסיקה אנשי מקצוע כמו עובדים סוציאליים, אחיות וכו'.
אלו אנשי מקצוע שצריכים לעשות ביקורי בית מדי פעם אצל המטופלים. כך הם יכולים לבחון את איכות הטיפול ואם יש בעיות, הם יכולים לעזור ולתת את הפתרונות ההולמים.

מס' 5 – קראו היטב את החוזה שיש לכם מול חברת הסיעוד

יכולים להיות מצבים בהם, המטפל חולה ועל כן יוצא לחופשה או שההורים שלכם לא מרוצים מאופן הטיפול וכמו כן מהיחסים שיש להם עם המטפל. חשוב מאוד לקרוא את החוזה ולבדוק שאכן יש אפשרות להחליף את המטפל מכל סיבה שהיא ולקבל במקומו מטפל אחר וכל זאת תוך זמן קצר.

מס' 6 – וודאו שיש לחברת הסיעוד חוזה מול המטפל

כאשר יש חוזה כזה, המטפל הזר הוא חוקי ואין סכנה שיגרשו אותו מהארץ.

תמונה: pixabay

מס' 7 – בדקו האם חברת הסיעוד שולחת את המטפלים להשתלמויות וכנסים מקצועיים?

עליכם לבדוק האם חברת הסיעוד משקיעה במטפלים שלה, נותנת להם כלים והכוונה וכו'.
כך המטופלים רק מרוויחים.

מס' 8 – האם יש לחברת הסיעוד היצע רחב של מטפלים?

חברות סיעוד במרכז ובאזורים נוספים בארץ שהינן גדולות, מחזיקות צוות גדול של מטפלים וזאת בניגוד לחברות סיעוד קטנות. הדבר רק יכול להוות יתרון, שכן במידה והמטפל לא מתאים, תמיד יהיה אפשר להחליף אותו במטפל אחר.

כמה מילים לסיכום…

אין להקל ראש כאשר בוחרים בחברת סיעוד ובפרט במטפל מטעמה שידאג וייתן טיפול הולם לאנשים היקרים בחיינו. אנו ממליצים לכם ליישם את כל הטיפים שהוזכרו לעיל שיובילו אתכם לבחירות הנכונות והטובות.

Exit mobile version