Site icon מקומון רמת גן

איימקס בתל אביב – הבית שלכם לפיזיותרפיה וניתוח תנועה

סובלים מכאבים בכפות הרגליים, בקרסוליים, בברכיים, בגב או בצוואר? מתקשים לנוע, ללכת או לרוץ? סובלים מפציעת ספורט או אולי מנסים לשפר את ביצועי הריצה שלכם ולא מצליחים להתקדם? מהיום לא צריך ללכת רחוק כדי לזכות בסריקות המתקדמות ביותר ובטיפול המקיף והמקצועי ביותר בארץ: מרכז איימקס בתל אביב נמצא ממש בהישג יד לכל רמת-גני שזקוק לאבחון תנועה, התאמת מדרסים אישית וטיפולי פיזיותרפיה ביו-מכאנית בידי המומחים המובילים בארץ.

כל מה שהגוף שלכם צריך – במקום אחד

מרכז איימקס בתל אביב מחכה לכם ברחוב שאול המלך 39, מיקום מרכזי ונגיש במיוחד. כאן תוכלו למצוא את כל מה שהגוף שלכם צריך כדי לאבחן, לטפל או למנוע בעיות בתנועה, בין אם אתם סובלים מפציעות ספורט או שפשוט מתחילים להרגיש את נזקי הגיל.

מדרסים מותאמים אישית

מדרסים נכונים יכולים להיות הפתרון לבעיות וכאבים רבים ושונים כגון דורבן או פלטפוס. בנוסף, הם יכולים לשפר את הביצועים של ספורטאים מתחילים או מקצוענים, ולתקן את מנח כף הרגל על מנת להימנע משחיקה כרונית של איברי התנועה ויצירת בעיות רפואיות בעתיד. שימו לב כי לא כל מרכז להתאמת מדרסים עושה שימוש בטכנולוגיה העדכנית ביותר, ולא כולם פועלים ברישיון של משרד הבריאות או בליווי של רופא המתמחה בהתאמת מדרסים. הבעיה בטכניקה הוותיקה להתאמת מדרסים – שיקוע כף הרגל בתוך ספוג על מנת למדוד אותה – היא שהספוג מתעד את כף הרגל העומדת ביחד עם הפתולוגיה והבעיות במנח שלה, ובכך למעשה ממשיך לתמוך באותן בעיות במקום לתקן ולשפר אותן.

ניתוח תנועה ופיזיותרפיה. צילום: יחצ

מרכז איימקס בתל אביב מתאים מדרסים בעזרת טכנולוגיה מתקדמת של סריקה אינפרה-אדומה תלת ממדית, על מנת לאבחן בדיוק את התנועה והיציבה האופיינית של הגוף כולו ולמדוד את מידות כף הרגל כאשר היא רפויה ובמנח ניטרלי. באופן זה ניתן לזהות פתולוגיות ובעיות בצורה יעילה ומדויקת, ולספק לכף הרגל את התמיכה והתיקון שהיא זקוקה להם.

שיעורי פילאטיס מתקדמים

האם כבר יצא לכם להתנסות ב-BioMove Pilates? מדובר בגישה ייחודית וחדשנית ביותר לעולם הפילאטיס, אשר שואבת מעקרונות הגישה הביו-מכאנית, לפיה טיפול באיברי התנועה של הגוף צריך לבוא תוך התחשבות במכלול האיברים ומתוך התחשבות במיקום וביחס שלהם אחד לשני. שיעורי הפילאטיס של איימקס בתל אביב נערכים רק בקבוצות קטנות עם יחס אישי וליווי צמוד של מטפלי פיזיותרפיה בעלי הסמכה בהדרכת פילאטיס. שיעורי פילאטיס מצוינים הן למניעת פציעות ספורט והן לשיפור בתפקוד של המטופלים במסגרת ספורט תחרותי או פשוט בתפקוד היומיומי.

טיפולי פיזיותרפיה לקשיים בתנועה

המטפלים המקצועיים של מרכז איימקס בתל אביב הם פיזיותרפיסטים מוסמכים עם התמחות בגישה הביו-מכאנית וטיפול בתנועה. הצוות פועל בהנהגתו ובהנחייתו הצמודה של ד"ר סאם ח'מיס, אחד המומחים המובילים בעולם בתחום התנועה.

טיפול פיזיותרפי במרכז איימקס מתחיל מתהליך אבחון מדוקדק שעושה שימוש בכלי האבחון החדשניים והמדויקים ביותר. במהלך הבדיקה הקלינית הזו אנו מסוגלים להעריך במדויק את מצבן הביו-מכני של מערכות ורקמות הגוף השונות, ולאבחן כיצד הן נעות ואיך הן משתלבות עם חלקי הגוף האחרים ותורמות לתנועת הגוף ככלל. הערכה יסודית זו היא קריטית על מנת לזהות את מקור הבעיה האמיתי, שכן כאבים שמופיעים בצוואר יכולים להיות תוצאה של תגובת שרשרת שמקורה בתנועה לקויה בחלק אחר לחלוטין של הגוף. רק כאשר נמפה את מצבם הביו-מכני של כלל איברי הגוף הרלוונטיים נוכל לבנות תמונת מצב מלאה שתעזור לנו לרדת לשורש הבעיה ולטפל בה אחת ולתמיד.

מעטפת טיפולית מלאה תחת קורת גג אחת

אז אם נמאס לכם מכאבים כרוניים, עייפתם מלרוץ אחר קופת החולים בשביל בדיקות אבחון מתישות ואתם מעוניינים במרכז טיפול ואבחון שהוא גם בית – איימקס הוא הבית שלכם.

מרכז איימקס מציע לכם מעטפת טיפולית מלאה, החל מאבחון מדוקדק ויסודי להבנה מעמיקה של הבעיה האורטופדית ממנה אתם סובלים ועד בניית תוכנית טיפולים וליווי המטופל להחלמה יעילה ומניעת הישנות של פציעות בעתיד.

צרו קשר עם מרכז איימקס בתל אביב – https://www.imacs.co.il

Exit mobile version