Site icon מקומון רמת גן

איזה סיוע דרוש לכם לפתרון סכסוך משפחתי?

קרדיט - Canva

דיני המשפחה בארץ נבדלים מדיני משפחה של כל אומה אחרת בעולם. ההבחנה העיקרית היא שלבתי הדין הדתיים יש את רוב הסמכות בנושא נישואין בישראל, שבה אין נישואים אזרחיים. סוגיות אחרות נפתרות באמצעות גישור, המקצר את אורכם והוצאות ההליכים המשפטיים הממושכים, או בבית המשפט לענייני משפחה. דיני משפחה מטופלים בבתי משפט אזרחיים וכן בבתי דין דתיים, כגון בתי דין רבניים ליהודים, בתי דין שרעים לערבים, בתי דין נוצריים לנוצרים ובתי דין מיוחדים לשומרי דתות אחרות. לעתים קרובות ניתן להסדיר סוגיות משפחתיות באמצעות גישור, שהוא מהיר יותר מההליכים המשפטיים הממושכים. בנוסף ל-20 שנה של הניסיון בדיני משפחה, עורכת דין משפחה דניאלה יובנוביץ טויטו היא מגשרת מוכשרת. כאשר תכנסו למשרד של עורכת הדין דניאלה יובנוביץ טויטו, תהיה לכם הזדמנות לפתור את הבעיה בזמן ובאופן מועיל ביותר.

אילו נושאים מטופלים על ידי עורכת דין לענייני משפחה?

מגוון הבעיות בהן ניתן לטפל בסיוע מקצועי של עורכת הדין לענייני משפחה הן:

מזונות ילדים: בקשת תשלום או שינוי בסכום

לאחר הגירושין, על ההורה שאינו מתגורר עם הילד לשלם מזונות אם הילד הוא מתחת לגיל 18. גם במצבים בהם האב מעולם לא ראה את ילדו, בית המשפט רשאי בכל זאת להחליט על מתן מזונות. גובה המזונות לילדים ייקבע על ידי בית משפט לענייני משפחה על סמך מספר משתנים, כגון הכנסת שני ההורים, שלכל אחד מהם נכסים, רמת החיים של הילדים לפני הפרידה או הגירושין, הצרכים הייחודיים של כל ילד וכדומה. סכום הכנסתו של הורה שעליו לשלם תשלומי מזונות אינו חצוב באבן. הכל מותנה בנסיבות המסוימות, הצדדים הנוגעים בדבר, ובסופו של דבר פסיקת בית המשפט. עורך דין מזונות ילדים יכול לנסח בקשה לשינוי סכום תשלום המזונות אם אינכם מסכימים לפסיקת בית המשפט. הבקשה חייבת להיות מבוססת ותומכת בתיעוד הדרוש.

עניינים משפחתיים מאז ומתמיד היו מורכבים, והדבר מתבהר עוד יותר ברגעים של משבר, לכן מומלץ לפנות לסיוע מקצועי של עורכת הדין דניאלה יובנוביץ טויטו.

Exit mobile version