Site icon מקומון רמת גן

אטרקציות, מסעדות, ומסלולי טיול מומלצים בצפון

אם בחרתם לצאת לטייל בצפון – החלטתם נכון! אין כמו הצפון המדהים שלנו השופע אטרקציות, מסלולי טיול שונים וכמובן גם מסעדות בשפע. אך מכיוון שהצפון הוא כל כך גדול ומציע לנו כל כך הרבה סגנונות של טיולים שונים ברמות שונות ובהתאם לכושר, לגיל ולהרכב הקבוצה, לכן עלינו לתכנן היטב את הטיול שלנו כדי שאכן יהיה מלא טעם מכל הבחינות ומנוצל היטב ללא שעות ריקות או מריחת זמן מיותרת בגלל חוסר תיאום ותכנון מושלם.
כדי לצפות במידע נוסף על אטרקציות שוות כנסו למגזין של אתר וילה WOW – בחינם.

אז מה הן האטרקציות שיש לנו בצפון?
באזור הצפון יש הרבה מאוד אטרקציות כאמור, והחכמה היא לתכנן מראש את המסלול שלנו ולתאם גם עם האתרים השונים את בואנו כדי שלא להגיע למקום בו נפגוש שער סגור המודיע שהמקום אינו פעיל בעונה זו או שהיא סגורה לקבוצה שהזמינה מראש.
האטרקציות מהן נוכל ליהנות הן בין השאר –
שייט קיאקים – הרבה ישראלים בוחרים לטייל באזור הצפון רק כדי ליהנות משייט קיאקים אטרקטיבי. הקיאקים למי שאינו יודע, שימשו במקור את שוכני הנהרות שהשתמשו בקיאק ככלי נסיעה לצורך מעבר ממקום למקום. כיום הוא שוכלל ועבר הסבה מכלי רכב לכלי שיט המיועד לשייט אטרקטיבי בלבד. אין ספק ששייט קיאקים זוהי חוויה שאין דומה לה ואם עוד לא טעמתם אותה, חובה לשלב את הקיאק בטיול שלכם בצפון.

טיולי ג'יפים –כאשר אתם מטיילים בצפון, אל תוותרו על טיול ג'יפים מוצלח עם נהג מיומן וחביב שיתכנן בעבורכם מסלול אטרקטיבי על פי טעמכם. הג'יפים מסוגלים לקחת אתכם למסלולים מדהימים בצפון שרק עם הג'יפ תוכלו להגיע אליהם. ג'יפאי מיומן ומנוסה יוכל לתכנן עבורכם טיול מיוחד עם אפשרות לעצור בדרך ולהיכנס למסעדה מוצלחת, לאכול ארוחה טובה ולהמשיך בנסיעה. אין ספק שטיול ג'יפים זוהי חוויה ייחודית המסעירה את כל החושים.
טיולים בכנרת – הכנרת, הימה הישראלית עם המים המתוקים מהווה אף היא אבן שואבת להרבה מאוד מטיילים ישראלים ואף של תיירים מכל העולם הבאים לבקר באזור. בכנרת ישנן גם הרבה מסלולים מיוחדים מהם ניתן ליהנות בטיול. יש כמובן גם את החופים אליהם ניתן להיכנס כאשר ישנו מציל כך שהטיול המשולב בשחייה ורחצה הופך אף הוא להיות טיול ייחודי ומושלם.

צילום: עמיעד טאוב

מפלי מים – באזור הצפון ישנם הרבה מאוד מסלולי מים כאשר יש כאלה המתאימים לקיץ וכאלה לחורף. כדאי להיוועץ במדריך טיולים מנוסה ולבנות מסלול חכם ומהנה שיחשוף אתכם למקומות הכי מיוחדים ומדהימים בצפון.

איפה נאכל?
יש אנשים שכאשר הם מתארגנים לטיול, הם יושבים למלא סטוקים של לחמניות במילויים שונים ומגוונים, חותכים הרבה פירות וירקות, מוסיפים חטיפים שונים לקינוח וכמובן ממלאים בקבוקי שתייה רבים. נסו להיזכר איך נראים הסנדוויצ'ים שלכם לאחר כמה שעות שהייה בתוך התיקים, ומה מצבם של הפרות החתוכים… לא ממש מעורר תאבון. אז אם אתם נוסעים לצפון, תוכלו לחסוך לעצמכם את כל הפרוצדורה של הכנת המזון והאריזה שלהם. הצטיידו רק בבקבוקי מים לשתייה כי הם באמת לא מתקלקלים בדרך, ומהם תצטרכו הרבה אם תצאו למסלולים ארוכים. את האוכל תמצאו במסעדות הרבות הפזורות בכל נקודה באזור הצפון.
יש היום מסעדות מעולות המציעות אוכל מגוון וטעים וכמובן טרי בכל יום. תוכלו לתכנן את הטיול שלכם עם תחנות שונות במסעדות שונות וליהנות מארוחות טעימות שיעניקו לכם את הדלק הדרוש להמשכו של הטיול.

אז מה נשאר לכם לעשות לקראת הטיול?
הכינו את המסלול עם מדריך הטיולים, בררו על המסעדות הטובות באזור, אל תשכחו את כרטיס האשראי, וצאו לדרך…

Exit mobile version